Liisette_ schreef:Dank je wel, Anna!
Goed man, dat je lekker hebt gereden op Jassie! Dan moet je inderdaad maar vaker op vakantie gaan! Haha! Maar dan moet je haar wel iedere keer missen.
Oja whaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!! 
Echt grappig op Djinn zo te zien 
En echt gaaf dat ik een startkaart mag aanvragen!
Haha nou blijkbaar hebben ze goed voor Jassie gezorgt!
haha ik vind het zon leuk beestje.
Astor schreef:Goede morgen
Eva, Bedankt voor je compliment! Mooi haffie he! En ze is door de eigenaresse onderhanden genomen vandaar dat ze zo mooi wit is!
Maar ik doe fotograferen voor de lol maar ik doe ook echt fotoshoots bij mensen. En krijg binnenkort mijn eigen site en ga betaalde shoots doen.
Andrea, Die Pimpernel is wel een leuk beesie zeg! Leuk weer met een blesEcht grappig op Djinn zo te zien
Anna, Ik zat daar op Frappant en ik had daarvoor en daarna ook nog even op die zwarte merrie Kira gereden.
Met Ayla gaat het nu weer goed hoor! Ga vanmiddag ook weer op haar rijdenEn echt gaaf dat ik een startkaart mag aanvragen!
Wat fijn dat je zo lekker op Jastrade hebt geredenHaha nou blijkbaar hebben ze goed voor Jassie gezorgt!
Ken je trouwens een paard Zonne dat ook bij jullie op stal staat? Hoe ziet dat beesie eruit?
maar wel leuk koppie
Maaikeee schreef:Melissa wat vet dat je je startkaart mag aanvragen![]()
Top man! En ik wil je wel inschrijven hoor Melis, komt goed
Mooi dat je het lekker hebt gehad AnnaBarcelona is mooi hee? Welk hostel zaten jullie
?
was er al eerder geweest maar dat was ook tijd terug
.

Nala26 schreef:gina2003 schreef:@ Andrea, ja ik heb nog veel foto's thuis, zal eens kijken en gaan scannen.
Toen de fotograaf er was ben ik met Bouly op de foto geweest en met Sylvana. Heb zelf nog veel foto's van Benno, Ge, Vosje, echt de oude garde zeg maar..
Ow leuk! die ken ik ook nog wel! haha
). Die fotograaf is bij ons ook geweest... toen ben ik op de foto gegaan met een (toen nog jonge) Denver. Toendertijd stond er ook een paard dat Fanta heette op de manege. Binnenkort ga ik Syl een keertje bezoeken...
Ahtnamas schreef:Nala26 schreef:
Ow leuk! die ken ik ook nog wel! haha
Op Benno heb ik mijn eerste wedstrijd gereden! Vosje ken ik ook nog wel, weet alleen van beide paarden niet meer goed hoe ze eruit zien (ja allebei vosjes). Die fotograaf is bij ons ook geweest... toen ben ik op de foto gegaan met een (toen nog jonge) Denver. Toendertijd stond er ook een paard dat Fanta heette op de manege. Binnenkort ga ik Syl een keertje bezoeken...
Ben je wel verzekerd?
Paardje is op de een of andere manier