Deel 10 alweer van Het Altijd Gezellige Cahama:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HarmanyL

Re: Deel 10 alweer van Het Altijd Gezellige Cahama:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 12:31

Zooo op naar de wedstrijd! Zal wel zweten worden tijdens het proefje straks! Hihi. Naja beter dit als regen!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:07

en hoe is het gegaan lotte?? :P

wat een heerlijk weetje zeg!!

haha chantal daar ben ik zeker blij om, maar het is buiten daar zo groot dat je meestal als je eraf valt niet eens bij de bosjes in de buurt komt :P

vandaag ging er 1 beetje bol op de wasplaats maar ik dacht dat hij even was verschrokken want dat doet hij wel eens vaker. dus ik naar de bak en toen erop. en ineens gaat die bol en gaat kei hard rondjes draaien-springen :P zo appart heel snel op de plaats linksom ronddraaien :P uiteindelijk stond die stil, ik zo pak hem maar snel vast :P maar toen ging die weer :P toen die stilstond snel eraf rondje longeerlijn was niets aan de hand toen er weer op en was ht ook goed? :P zoiets heb ik nog nooit gezien hahaha! maar ben is een keer niet gevallen :P

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:08

Ik was 5e met 230 punten! Woehoe zoveel heb ik nog nooit gehad! (210 is een promotiepunt). 't was wel werken want ze moest ineens 2 lessen mee lopen van te voren... dus de energie was eruit. Wel appart dat ik voor de galop verruimen een 7 en 8 had, hihi. Middendraf was te weinig, en verder voor wijken links een 4, maarja dat was ook niet echt goed. Voor houding, zit, handen enzo allemaal 7'ens. Ook nog nooit gehad. Kortom dik tevreden! Nu lekker op de camping!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:09

gefelciteerd :D

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 23:44

yellow had gelukkig geen ontsteking, maar het is vocht en dat komt door ouderdom en weinig beweging.
Hij gaat daarom ook morgen naar zijn nieuwe thuis, waar hij lekker de hele dag buiten kan lopen en als het dalijk ook s'nachts beter weer is zal hij 24/7 buiten zijn :)

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 07:15

gelukkig dat het geen onsteking was! nu lekker genieten in de wei! :)

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:58

Waar ga je Yellow dan neerzetten Marijke? Wel fijn dat hij lekker op wei kan en genieten van zn pensioentje!

Pff Lotte dat moet warm zijn geweest gisteren een wedstrijd! Gefeliciteerd met je plaats en je punten, netjes :j

Mellow kwam net door de straat haha. :) Het is echt warm, dus ga lekker in de tuin zitten met al mn studieboeken!

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 19:39

Oeeh ik heb een heerlijk weekendje gehad! :D
Zeilen was echt heel leuk. En super weer gehad!
Gisteren wel beetje koud 'sochtends, maar 'smiddags en eind van de middag werd het wel echt heeel mooi, wat betekende voor mij: m'n hele gezicht verbrand, lijk wel een tomaat. haha maarja dat wordt bruin denken we dan maar eh. ;) Vandaag was wel echt top weer, alleen weinig wind, dus veel op de motor gevaren i.p.v echt zeilen. Maar echt ik ben zo verbrand door vandaag, m'n bovenrug/schouders/gezicht.. pff haha.
Nu ga ik eens douchen en dadelijk heerlijk insmeren met bodylotion!

Oh dat is wel nice dat Yellow van z'n oude dagje zo kan genieten, maar inderdaad waar je ga je hem dan neerzetten Marijke? :)

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:07

klinkt goed valerie! ik ben ook zo rood als een tomaat man... tjuuu

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:02

Oh wat was het lkr vandaag! Omdat we aan t klussen zijn hebben wij voornamelijk IN de caravan (anex sauna) gezeten. Kids hebben even gezwommen, maar t water was toch nog wel erg koud!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:05

hahaha ja dat geloof ik Lotte dat dat water nog koud is hahaha :P

ik heb het nu ook koud op die verbrande plekken man en dat jeukt echt super erg :P heb het al heelmaal ingesmeert enzo :P

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:30

Hij staat nu bij wim en alice op de wei in Gerwen :)

Vandaag naar Kleuren Karavaan geweest in Nuenen, was wel heel gezellig! :D

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:41

@Sanne; koud op die verbrande plekken? :P Dat heb ik nog nooit gehad, pff het kriebeld gelukkig nog niet bij mij, maar wel echt pijn.. Morgen de zon maar een klein beetje vermijden als we die weer krijgen..

Mja 't zou slechter worden eh.. Als het vr,za,zo maar droog is, dan vind ik alles prima! (volleybal toernooi, Ledub!) Haha. ;)
Nu lekker slapen hoor, pff nog keertje in smeren en dan m'n bedje in.

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 02:22

Ah lekker Marijke dat hij daar kan staan!

Valerie wat fijn van je weekend, en wat vervelend dat jij en Sanne zo verbrand zijn. Had ik van de week ook. Maar dat kan hoor als je heel heel erg verbrand bent dan voelen die plekken juist ijskoud aan in plaats van warm. Goed insmeren met after-sun lotion werkt echt goed, dan is het bij mij de volgende ochtend ook vaak weggetrokken. :j

En Lotte dat moet vast héél warm geweest zijn in de caravan met dit weer, jeetje :=

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 05:40

hahaha ja net wat michelle zegt ooit krijg je het daar koud van :P als dat je die plekken dan aanraakt is het wel gewoon kei warm maar van binnen zeg maar voelt het koud! de jeuk is gelukkig een eind weg :P

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 13:09

haha ja zeker goed insmeren, m'n hoofdje is al iets bijgetrokken, maar m'n rug/schouders doen echt enorm pijn en zijn nog steeds heel rood. ;)

Oh okee, wel leuk dat die daar nu lekker op het weitje kan staan Marijke! :)

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:32

nou vandaag wedstrijd ging best goed :D

eerst bruintje die was heel bang om langs de borden langs de kant te rijden :P en laat het laatste lijntje toevallig langs de kant staan... 1x liep ie erlangs omdat ik hem gewoon niet aan de kant kreeg :P en de 2e ging gingen we erover maar wel wat naar links :P en toen een balkje was echt jammer want verder ging die heel goed!

toen de Larino :D die ging fijn en heb ik het B rubriek mee GEWONNEN!! :P *\o/* toen heb ik met ferdie de ereronde gedaan :P was die ok alvasr in de ring geweest. ferdie schrok 1x en toen schrok dat paard achter mij ook en viel dat meisje eraf :(

toen ferdie, ging best goed alleen een stop op hindernis 1... zeikert en toen dacht ik hop nu ga je ook en flink eraan gereden :P wel 1 balkje maar verder ging die overal over, op 7a stond die bijna stil maar hij moest erover :P wou die langs B lopen maar heb hem ertussen gehouden :P nu had die voor het eerst een muur gespronge en een sloot :) zonder te stoppen!

Zaramba ging fijn had 1 balkje, hij zat overkruist wou hem terugpakken maar was daar teveel mee bezig dan op de hindernis te letten dus toen moest ik op het laatste teveel naar voren rijden waardoor het balkje viel :P

zadullah ging ook wel goed was in de 1e fase foutloos! maar ik dacht dat ik een balk had dus ik stopte al en toen zeiden ze 2e FASE!! dus ik oliebol :P hop weer rijden :P maar was beetje uit consentratie :P had een pechbalkje en op de laatste ook nog een balkje ik wou na voren rijden maar ze reageerde gewoon niet... waardoor we echt een noodsprong kregen :P

maar ben tevreden!!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:35

Wow Sanne, dan zal je ook wel lkr gezweet hebben vandaag? Ik ook samen met Theo IN de caravan... Maar het is de moeite waard geweest. We hebben nu een nieuwe bank met opbergruimte en een eettafel. Kunnen we eindelijk fatsoenlijk eten (als we niet buiten eten zoals vandaag..)

Kids zien er ook grappig uit... Ze hebben nog een wit hemd aan en een witte onderbroek (En dat terwijl ze nu in bad zitten...) Hihi. Zo maar ff bodylotion smeren. Was natuurlijk zo slim om geen zonnebrand en zwembroeken mee naar de camping te nemen...

Iemand nog interesse in een slaapbank en een uitklapbare hoektafel? Beide van IKEA. Tegen een klein bedragje notk, en eventueel ook bezorgbaar!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:41

ja het was echt heel erg warm ja... maar mochten in zomer teneu rijden smiddags dus heb daar ok maar gebruik van gemaakt :P

Lindy1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:03

Ik ben verbrand in het zeeuwse zonnetje...auwhh

@ marij: wat was er precies te zien in het park??

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 20:03

Jaa lekker zonnetje daar eh Lindy. :P

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:46

goeieavond! heerlijk weekendje gehad! En nu lekker slapen. Zo fijn ff douche na 'zo'n hete dag. Ben geloof ik niet verbrand! Lekker ingesmeerd. Heb een hekel aan verbranden :P

Karinvdtoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 06:32

goede morge!

@ marijke: dat is fijn voor Yellow! zekers bij Wim en Alice!
@ Valerie: haha bij Ledub! dat is kei gezellie! :D heb ook ooit mee gedaan met de amateur klasse! :P
@ Sanne: gefeliciteerd he met je eerste plek!!! de rest was ook goed trouwens!! haha :D
@ lindy: auw, auw. dat lijkt me nu zo pijnlijk!!
@ lotte: hihih :D al dat klusse he! wel fijn dat het nu af is voordat dadelijk de echte zomer begint!! :P

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 06:41

dankje Karin :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:32

Morge! Naja we zijn nog niet helemaal klaar met klussen, maar we kunnen zitten... Er komt op de slaapkamer nog een kastje voor de tv, en in de 'woonkamer' wordt dat ook anders waar de tv op staat.