Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zo appart heel snel op de plaats linksom ronddraaien
uiteindelijk stond die stil, ik zo pak hem maar snel vast
maar toen ging die weer
toen die stilstond snel eraf rondje longeerlijn was niets aan de hand toen er weer op en was ht ook goed?
zoiets heb ik nog nooit gezien hahaha! maar ben is een keer niet gevallen

Het is echt warm, dus ga lekker in de tuin zitten met al mn studieboeken! 
Vandaag was wel echt top weer, alleen weinig wind, dus veel op de motor gevaren i.p.v echt zeilen. Maar echt ik ben zo verbrand door vandaag, m'n bovenrug/schouders/gezicht.. pff haha.
heb het al heelmaal ingesmeert enzo

Dat heb ik nog nooit gehad, pff het kriebeld gelukkig nog niet bij mij, maar wel echt pijn.. Morgen de zon maar een klein beetje vermijden als we die weer krijgen..

als dat je die plekken dan aanraakt is het wel gewoon kei warm maar van binnen zeg maar voelt het koud! de jeuk is gelukkig een eind weg

en laat het laatste lijntje toevallig langs de kant staan... 1x liep ie erlangs omdat ik hem gewoon niet aan de kant kreeg
en de 2e ging gingen we erover maar wel wat naar links
en toen een balkje was echt jammer want verder ging die heel goed!
die ging fijn en heb ik het B rubriek mee GEWONNEN!!
toen heb ik met ferdie de ereronde gedaan
was die ok alvasr in de ring geweest. ferdie schrok 1x en toen schrok dat paard achter mij ook en viel dat meisje eraf
wel 1 balkje maar verder ging die overal over, op 7a stond die bijna stil maar hij moest erover
wou die langs B lopen maar heb hem ertussen gehouden
nu had die voor het eerst een muur gespronge en een sloot
zonder te stoppen!
hop weer rijden
maar was beetje uit consentratie
had een pechbalkje en op de laatste ook nog een balkje ik wou na voren rijden maar ze reageerde gewoon niet... waardoor we echt een noodsprong kregen
heb ook ooit mee gedaan met de amateur klasse!
al dat klusse he! wel fijn dat het nu af is voordat dadelijk de echte zomer begint!!