Gisteren met paardrijden, zat ik op Cleo, ze had een week niet gelopen omdat ze kreupel was maar ze liep weer goed dus kon ik erop. het ging echt goed, ze liep lekker nagevend enz. en we hadden verwacht dat ze zou gaan bokken (ze heeft altijd haar 'eigen' soort style bokken, van die hele hoge, rare en schuine) maar heeft ze niet gedaan, dus op het einde van de les moesten sommige die wedstrijd hadden even hun proef oefenen, ik rij er gewoon achteraan en dus ineens uit het niets geeft ze een kneiter hoge bok.. en daar ging Naomi. En toen landde ik vollop op mijn hoofd, bij mijn voorhoofd daar ergens op de grond en toen had ik hoofdpijn en was ik even misselijk. Dus heb nu misschien een hele lichte hersenschudding want ben niet bewusteloos gevallen ofzo. Ik weet alles nog en heb nu nog hoofdpijn.
Ik heb net ook weer gereden. Moest op Don Quichotte, een paard van 1.80. Was weer ffies geleden dat ik op hem zat, maar het ging eigenlijk best goed! Maar ik zat ook met allemaal kneuzen in de les die niet zo denderend kunnen rijden
oke ik ben blijven zitten haha t ging best goed, t springen dan aan dressuur heb ik niet echt iets gedaan, voel me niet helemaal lekker dus ik dacht lekker laten gaan