Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb nu zòn cement kuip gekocht waar 65l in gaat.Die had ik gistergevuld en vanmorgen zat er nog een laagje in.Dus daar hoop ik vanuit te kunnen gaan dat ze het daar een dag mee red?!Morgen weer kijken of dat zo is dan heb ik een al iets geruster gevoel.
Ja, die heb ik ook nog ergens. Maar ik denk dat het water in een kuip bij ons buiten ook zal bevriezen.
meelen schreef:Bij winkelcentrum Westerkoog in de buurt, dus we wonen niet ver van elkaar. Het gaat nu weer wat minder, maar vind het wel leuk.

Nicole1995 schreef:Zòn kuip kostte bij de gamma 6.99.En na de winter gaat ie gewoon de zolder op tot hopelijk niet volgend jaar en blijft ie er voor altijd hahahha
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Zòn kuip kostte bij de gamma 6.99.En na de winter gaat ie gewoon de zolder op tot hopelijk niet volgend jaar en blijft ie er voor altijd hahahha
Heb Sanne een sms gestuurd, misschien kan Chris er één gaan halen.

Nicole1995 schreef:Doe mij maar een verwarming in de stal, dan zijn alle problemen opgelost. HAHAHAHA, en dan heeft Liquita het ook niet meer zo koudAls je stroom in de buurt hebt ,zou je er ook nog zo`n bruissteentje waar belletjes uirkomen in kunnen hangen wat ze ook wel doen in vijvers of aqariums.Kost iets van 5.euro.
. LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Doe mij maar een verwarming in de stal, dan zijn alle problemen opgelost. HAHAHAHA, en dan heeft Liquita het ook niet meer zo koudAls je stroom in de buurt hebt ,zou je er ook nog zo`n bruissteentje waar belletjes uirkomen in kunnen hangen wat ze ook wel doen in vijvers of aqariums.Kost iets van 5.euro..
Nicole staat lekker met 2 dekens op.En lekker dik in het stro hoop dat ze het warm heeft zo.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Doe mij maar een verwarming in de stal, dan zijn alle problemen opgelost. HAHAHAHA, en dan heeft Liquita het ook niet meer zo koudAls je stroom in de buurt hebt ,zou je er ook nog zo`n bruissteentje waar belletjes uirkomen in kunnen hangen wat ze ook wel doen in vijvers of aqariums.Kost iets van 5.euro..
Nicole1995 schreef:Ik heb een 4 kanten kuip, die kun je heel makkelijk en stevig in de hoek zetten. Ik had net Sandra aan de foon, en ze zijn druk bezig met alle paarden water te geven. Sandra verzekerde me dat ik me niet druk hoef te maken. Pfft....gelukkig.Scheelt een hoop heen en weeer gerij.En ze gooien hem niet makkelijk om.Volgens mij helemaal niet.Die emmers liggen wel zo om natuurlijk.
Nicole1995 schreef:Klopt, dat zijn dezelfde leidingen als Liquita haar leidingen, hahaha snap je wat ik bedoel.De stal waar Uzzie enz,staan daar zijn nu ook de leidingen bevroren
Nicole1995 schreef:Ja, een onderdeken met hals. Maar die heb ik gisteren weer terug gevouwen want Liquita begon al manenhaar te verliezen.JA,Nicole staat lekker met 2 dekens op.En lekker dik in het stro hoop dat ze het warm heeft zo.
Jij hebt zewker zòn deken met hals?

Nicole1995 schreef:Ik ga ff stofzuigen en wat in huis doen verder spreek jullie misschien strakjes nog?IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE AVOND EN EEN GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
)
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga ff stofzuigen en wat in huis doen verder spreek jullie misschien strakjes nog?IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE AVOND EN EEN GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik drink nog een bakkie koffie en dan ga ik de straat op (sneeuwballen gooien)
Voor jou ook een fijne jaarwisseling Nicole

. En zielig!
.
. Ze hoeven niet perse de hele dag beschikking over water te hebben (al denk ik dat ze momenteel wel vaker water voor hun neus krijgen
).
inderdaad. Ik had altijd wat stenen onderin zodat ze hem niet omgooide
, zit je met een bevroren stal haha.
. Yinari schreef:Maar het schijnt maar een klein deel te zijn als je het over alle stallen bekijkt waar die warmwater pomp zit en die leidingen pakt.Het overgrote deel heeft dat dus niet en dan bevriest het zoals gebeurt is.Hé bah Smuidra, wat naar!!. En zielig!
Hopelijk was het niet besmettelijk dan voor je andere hondjes.
Over het water:
Als je paard een keer of drie, vier per dag wat aangeboden krijgt, zodat hij kan 'tanken' is dat wel genoeg. Ze hoeven niet perse de hele dag beschikking over water te hebben (al denk ik dat ze momenteel wel vaker water voor hun neus krijgen
).
Zo'n metselkuip is ook handiginderdaad. Ik had altijd wat stenen onderin zodat ze hem niet omgooide
Maar de leidingen isoleren zou niet nodig moeten zijn toch? Het water wordt continu rondgepompt dus bevriest het niet. Sja, als dat ding kapot gaat helpt het natuurlijk niet meer, maar normaal gezien zouden de leidingen prima voldoen zo.
Nicole1995 schreef:Yinari schreef:Maar het schijnt maar een klein deel te zijn als je het over alle stallen bekijkt waar die warmwater pomp zit en die leidingen pakt.Het overgrote deel heeft dat dus niet en dan bevriest het zoals gebeurt is.Hé bah Smuidra, wat naar!!. En zielig!
Hopelijk was het niet besmettelijk dan voor je andere hondjes.
Over het water:
Als je paard een keer of drie, vier per dag wat aangeboden krijgt, zodat hij kan 'tanken' is dat wel genoeg. Ze hoeven niet perse de hele dag beschikking over water te hebben (al denk ik dat ze momenteel wel vaker water voor hun neus krijgen
).
Zo'n metselkuip is ook handiginderdaad. Ik had altijd wat stenen onderin zodat ze hem niet omgooide
Maar de leidingen isoleren zou niet nodig moeten zijn toch? Het water wordt continu rondgepompt dus bevriest het niet. Sja, als dat ding kapot gaat helpt het natuurlijk niet meer, maar normaal gezien zouden de leidingen prima voldoen zo.