JimBeer schreef:weet niet hoe dat moet foto's plaatsen, maar dit is de site in ieder geval, ben jij nog geen lid dan?![]()
![]()
http://pinokkiofanclub.hyves.nl/

Nieuwe paginaaa

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:weet niet hoe dat moet foto's plaatsen, maar dit is de site in ieder geval, ben jij nog geen lid dan?![]()
![]()
http://pinokkiofanclub.hyves.nl/
lieziej schreef:Nathaliia schreef:ik heb gekrabbeld haha!
Trouwens elise, kan sissi ook een trap naar achter geven op commando?
Ja: en het commando is vast en zeker rocky er achter zetten?
Nathaliia schreef:lieziej schreef:
Ja: en het commando is vast en zeker rocky er achter zetten?
neuh.
tikje met je zweep op zn achterbeen, echt heel klein, en dan ''rocky trap!''en als je geluk heb doet ie het.
hij deed vandaag ook al inplaats van zn been vouwen zn been echt naar voren voor de spaanse pas!
Nathaliia schreef:ik wil rocky leren dood liggen, maar dat lukt me toch niet.
lieziej schreef:Wat erg.. nu ben ik lid van de PinokkioFanClub terwijl ik nog nooit op dat beest heb gereden![]()
Nathaliia schreef:kijk in mn profiel, dan kan je ook mn andere 2 nieuwe scapa's zien![]()
JimBeer schreef:lieziej schreef:Wat erg.. nu ben ik lid van de PinokkioFanClub terwijl ik nog nooit op dat beest heb gereden![]()
Als je maar heeeeeeel veeeeeeel van Pino houdt en een echte fan bent, net als ik!![]()
![]()
Citaat:Gelukkig dan maar, want pinooowww is mijn lieffulings poownieee![]()
lieziej schreef:Jullie zijn nu vast allemaal springuuh..
lieziej schreef:Om maar even alvast dat klaar te hebben: ik wil wel voor het nieuwe topic wat dingetjes bewerken, dus als iedereen ff zn favo foto stuurt van (want ik weet nog niet precies wat ik wil namelijk)
-pony los bewegend
-pony hoofd/staan
-mens los
-combi rijden
-combi springen?
Stuur maar via pb anders heeft iedereen de foto's al gezien
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Om maar even alvast dat klaar te hebben: ik wil wel voor het nieuwe topic wat dingetjes bewerken, dus als iedereen ff zn favo foto stuurt van (want ik weet nog niet precies wat ik wil namelijk)
-pony los bewegend
-pony hoofd/staan
-mens los
-combi rijden
-combi springen?
Stuur maar via pb anders heeft iedereen de foto's al gezien
Ik zal ze binnenkort even sturen
_Lizzy_ schreef:lieziej schreef:Jullie zijn nu vast allemaal springuuh..
Nein, ik geef mijn browny een avondje vrij.
Aangezien ik zaterdag ook al springles heb gehad van denise en zaterdag weer ga springen wordt het misschien een beetje veel van het goede.