smuidra schreef:En jij aan het werk Xan.![]()
![]()
![]()
Ja, ga weer uitloggen, moet toch nog het een en ander doen.
Ga jij nog rijden vanavond ???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

smuidra schreef:En jij aan het werk Xan.![]()
![]()
![]()
xan schreef:smuidra schreef:En jij aan het werk Xan.![]()
![]()
![]()
Ja, ga weer uitloggen, moet toch nog het een en ander doen.
Ga jij nog rijden vanavond ???

smuidra schreef:Ja ik ga vanavond rijden Xan. Wacht nu op de loodgieter. Hij komt de badkamer repareren. Is al een uur te laat.
winnitou schreef:smuidra schreef:Ja ik ga vanavond rijden Xan. Wacht nu op de loodgieter. Hij komt de badkamer repareren. Is al een uur te laat.
Ben jij zo'n brokkenpiloot op dit moment, je K'tje in puin, je badkamer stuk.
Hoe ga je vanavond naar de manege?
smuidra schreef:winnitou schreef:Ben jij zo'n brokkenpiloot op dit moment, je K'tje in puin, je badkamer stuk.
We hebben nog een grote K (zo heeft m'n kleindochter m'n andere auto genoemd toen ze klein was)
"Gaan we met de grote of de klein K". Heb je lekker geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
Die man is er nog steeds niet......

smuidra schreef:winnitou schreef:
Ben jij zo'n brokkenpiloot op dit moment, je K'tje in puin, je badkamer stuk.
We hebben nog een grote K (zo heeft m'n kleindochter m'n andere auto genoemd toen ze klein was)
"Gaan we met de grote of de klein K". Heb je lekker geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
Die man is er nog steeds niet......

Tytje schreef:Wat gaaf zeg, waar staat zijn Grand Prix paard gestald? Zoekt hij nog een bijrijdster, ha, ha.
Bij Anky kom je niet zomaar tussen, wel gezellig om daar te werken.
(Moet je nog even flink doortrainen wil je dit nivo halen denk ik)

winnitou schreef:@Hackie, bij jou is het weer waarschijnlijk wel lekker.

? Het klikte echt fantastisch met deze mensen, weet niet of ik het ga doen, maar het was toch aardig dat ze het aanboden, en ze waren boven al ook erg serieus,

Hackie schreef:winnitou schreef:@Hackie, bij jou is het weer waarschijnlijk wel lekker.
Nee hoor dat valt wel mee
http://www.bonairewebcams.com
Veel regen, gelukkig niet gevallen tijdens de trail
Had een leuke groep vandaag, twee zweden, dochter en een mamma, maar die zeiden niet zoveel, daarnaast had ik nog een ander koppel allebei amerikanen, maar van afkomst indoneisch?
Zij is in NL geboren tot haar negende en daarna naar USA gegaan. Was best lachen, gesprek was in het engels, en dan af en toe NL woorden erdoor
Daarnaast was die man dierenarts, en ze hadden 5 paarden, 2 quaters een appaloosa en twee minniatures? (zullen bij ons wel fallabella's zijn) En hij had me een baan aangeboden, ja dan kom je maar bij ons inwonen, en dan kom je werken (tegen kost en in woning) en kan je ook op onze paarden rijden top toch? Het klikte echt fantastisch met deze mensen, weet niet of ik het ga doen, maar het was toch aardig dat ze het aanboden, en ze waren boven al ook erg serieus,