Vanmorgen had ik les bij m'n lesgeefster thuis.. en opeens wa zie ik daar: 2 loslopende paarden opt veld waar we zicht op hebben. En ikke: euh, is da normaal ? M'n lesgeefster heeft naar de politie gebeld en tan gelopen samen met m'n pa naar de paarden en halsters meegepakt. Om een verhaal kort te krijgen, na een grote 45minuten hebben ze eindelijk de paarden kunnen nemen! Gelukkig heeft ondertussen de politie de eigenaar kunnen opsporen, want anders hebben daar gewoon staan kijken. Ze hadden lichten schrik van die paarden
Oeie , best da ze die paarden ebben kunnen pakken ...
Onze Girlsnight was wel geslaagt éh miekje en sielurt twas tooooff Keb vandag gereden en tging nog redelijk goed buiten een paar steigertjes maar vo de rest alles oké
Iep! Ha, m'n beestje heeft mogen rust vandaag, ze heeft al heel de week gewerkt Waarvan 2 keer les. Vanmorgen heb ik naar stad geweest en vanmiddag om m'n nieuwe rijlaarzen geweest. Kben ze nu aant inlopen
Hellooo Kben net naar Verhoestraete gegaan , moest ontwormingspuit hebben ma kwist nie da ze da daar nie hadden ma da hebk dus gemerkt toen we daar waren Morgen naar reniers achter wormspuit
Deze week hebben we veel werk, maar die 4 volgende weken valt het nog mee eigenlijk . Volgende week vrijdag (9 maart) hebbek 100-dagen Feestje*\o/*. Volgende week zondag ist laatste jumping. Clubkampioenschap . Kdoe weer mee mee Peggy , uiteraard mee peggy, wie anders . peggy heeft gisteren B-brevet gedaan . Khebbet nie gezien, maar wel gehoord, en twas slecht. Twas nie peggy die slecht was, twas het kind. Tspringparcourtje was in de all-weather (die vree grote buitenpiste ) en peggy is daar altijd nogal vreet happy. Tparcopurs was ook veel te hoog tschijnt :s 90-95. Peggy sprong er wel goed over, maar tkind was nie mee en dan ging peggy gaan lopen en dan liep ze er naast, en anders doe ze da noooooooooooooiiiittttt!!!!!! en dressuur was ook nie goe. Nu maar hopen da ze geen stoute manieren heeft gekregen voor volgende week