Volgens mij zat onze instructrice in het bestuur daar in Haren trouwens Ik moet nog dat hele boek voor het ruiterbewijs leren/lezen, geeeen zin in
Schawtje schreef:Volgens mij zat onze instructrice in het bestuur daar in Haren trouwens Ik moet nog dat hele boek voor het ruiterbewijs leren/lezen, geeeen zin in Welke is dat? Die instructrice
oeeh volgend weekend word lekker chill maar nu eerst ff spulletkjes inpakken en weer naarh uisje toe en naar femke die mank loopt
Met horseball? Heheheh, Rosalien is daar veelste smal voor gek, als je daar naast gaat hangen valt ze om
Eeeeh, ze heet Inge en ze is zwanger Godver ik zat net de hele tijd te wachten tot ice age gedownload was, doet ie het niet, poedersuiker Ik ga dat trouwens echt verneuken met dat ruiterbewijs, je moet toch ook opstappen leo? Ik moet nu elke keer rechts opstappen namelijk haha.
Moet je eens aan de rechterkant proberen op te stappen hahaha toen ik dat moest doen wist ik echt serieus niet meer hoe het moest en hing ik echt zo als een halve gek over de rug heen
uhu.maarr ik ga naar beneden ofzo, ik verveel me dood en ga proberen mn vader iets anders te laten kijken dan sport
Wat een kút weer. Gelukkig heb ik een droog paard. Hoef ik straks geen uur te wachten als ik wil rijden..
Haha, das gewoon een kleiner lettertype Sophiee, je foto's staan er op, je moet ze op Bokt zetteeeen..