Vandaag was ze weer hartstikke braaf, wat moeilijker linksom, maar ik vond het weer goed. Alleen het eten ging nog niet zo heel makkelijk, maar ze at tenminste.
O ja het tentamen ging echt 10× bagger
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariet schreef:antoinetje schreef:mischien eens naar de dokter gaan??
Huh, wat is dat?![]()

Krijg je ook een beloning voor mooie tentamen cijfers?
) 
Horsefreak schreef:HahaKrijg je ook een beloning voor mooie tentamen cijfers?

), maar ik denk dat ik wel hoger haal dan m'n 4.8 van de vorige keer.
Wander staat nu met Ontaro in de bak (wel met een lintje ertussen, maar die krijgt ook weer z'n oude gedrag terug. Hij begint gelijk weer op je af te rennen (zonder te stoppen) en te bijten...

Weet niet wat die heeft gegeten maar.. hij rent echt op je af en stijgeren en bokken.. en de hele tijd continu bijten! 
En het wordt ook weer tijd voor een lijstje van vanavond;
)
Ik hoor net dat Heath Ledger overleden is....
)
) in 10 things i hate about you wassie nog jong en zooooo lekker!!!
)
)
Kijken hoeveel anders het rijdt als een echte fries of dat het nog een beetje dr op lijkt.....
. Hij was best al snel moe (geen idee waarom) maar toen deed ie ineens alles wat ik wilde.... Hij legde gelijk de strijdbijl neer
. We gingen in de goede stelling de bochten door, de voltes waren een keer rond en zelfs het wijken ging super.... En dan allemaal terwijl die ook is niet met zijn neus vooruit liep maar netjes aan de teugel
. Meestal ben ik een uur aan het rijden en heb ik dat effect pas
. Galopje heb ik gewoon maar niet gedaan, was vooral een stap les
. 
Hij deed gewoon niets, prachtig trucje hoor. Drijven, niets, Tik, niets, nog meer tikken, nog steeds niets. Ik kon doen wat ik wil, het meest wat ik eruit kreeg was een half zacht drafje en een paar bokken
Uiteindelijk was ik gister zo gefrustreerd (het liep ook al niet zo lekker met die zadelmaker), dat ik maar even een stuk de laan op en af ben gaan stappen. Ik zat echt niet meer oké op m'n paard

) Dus ff die van iemand anders geleend en toen ging meneer toch maar weer draven (alleen het idee van een zweep al). Maar ja merkte al snel weer dat ie moe was... Dus ja toen maar weer gestopt en lekker gaan stappen....
. Dus ja... Op zich wel lekker gereden alleen toch vind ik het weer een beetje raar dat ie zo moe was.... Ok hij wordt ouder maar dat heeft Eline ook al zo vaak gedacht en dan bleek ie weer iets te hebben... Maar de plasstand heeft ie niet gedaan... En dat doet ie juist weer wel als ie ziek is...
Rijden in de bak vind ik normaal ook leuk, maar zoals het nu gaat
Ik heb het niet zo heel snel, maar goed, wie weet komt hij ook over deze fase heen en wordt het wel weer leuk
(moet je nagaan, dinsdag was ik nog blij dat hij naar buiten ging
)
Krijgt ie alleen maar zn zin
. Heb ook zo gelachen met Finn vandaag (ook een paard bij ons op stal) die liep zo te kloten in de bak en alleen maar rennen, dus toen liet ze m gaan.... En toen werd ie moe maar ja hij wilde rennen dus gaat ie maar door... Hihihi lekker streng maar het werkte wel want daarna was ie zo mak als een lammetje (en heel erg moe en bezweet
)
Lijkt me dat ie nu toch wel veel aan het werk moet? Of hij is inderdaad gewoon moe