Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:58

Nou Es, voor mij wordt het niets. Ik ga eerst naar Lune en daarna moet ik aan school dankzij mijn fijne projectgroep Scheve mond

Vandaag was ze weer hartstikke braaf, wat moeilijker linksom, maar ik vond het weer goed. Alleen het eten ging nog niet zo heel makkelijk, maar ze at tenminste.

O ja het tentamen ging echt 10× bagger Schijnheilig

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:39

En lekker gereden Jet?

Antoinet, ik heb niet gesneden. Wel iets met 'beesjes' gedaan als je het zo wil noemen, we hadden practicum met veel bacteriën, enten en vanalles doen. Morgen middag gaan we de resultaten bekijken, hoop dat we dan ook weer beetje op tijd klaar zijn, net als vandaag.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:48

Mariet schreef:
antoinetje schreef:
mischien eens naar de dokter gaan??

Huh, wat is dat? Nors opkijken Verward

dat is zo iemand waar je naartoe gaat als je je niet helemaal lekker voelt Knipoog

Ow en Sas, je weet wat voor straf er staat op slechte tentamen resultaten... niet paardrijden Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:51

Haha Clown Krijg je ook een beloning voor mooie tentamen cijfers?

Jet: Dokter is iets waar ik voor studeer, alleen dan bij beestjes (en hun baasje maak je dan ook meteen beter Clown)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:24

Damn ik moet morgen herkansen voor m'n tentamen wiskunde en ik snap er nu niets van omdat ik ziek was en dus geen uitleg heb gehad!!!! echt k*t!!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:41

kun je je niet nog een dag ziek melden?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 23:42

Horsefreak schreef:
Haha Clown Krijg je ook een beloning voor mooie tentamen cijfers?

Ja hoor dan mag je een keer extra op Bowie ( er is vast niemand die dat erg vind)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 07:45

Nou laat ik dat maar niet doen voor een tentamen.. Had vandaag al om half 7 m'n wekker gezet om te leren (ja en ik zit nu alweer op internet omdat ik geen zin meer had Tong uitsteken), maar ik denk dat ik wel hoger haal dan m'n 4.8 van de vorige keer.

Had trouwens gisteren Tjits gereden en het ging super Ja Wander staat nu met Ontaro in de bak (wel met een lintje ertussen, maar die krijgt ook weer z'n oude gedrag terug. Hij begint gelijk weer op je af te rennen (zonder te stoppen) en te bijten...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:08

foei jet achter die computer vandaan Knipoog

lekker dominant kereltje, heb je er weer een uitdaging bij!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:27

Nou uitdaging, eerder ren weg voor je leven! Vandaag weer, er is echt geen beginnen meer aan Verward Weet niet wat die heeft gegeten maar.. hij rent echt op je af en stijgeren en bokken.. en de hele tijd continu bijten!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 15:38

Lekker ding Scheve mond

Vandaag weer een half uurtje les gehad op Lune Lachen En het wordt ook weer tijd voor een lijstje van vanavond;
Wendy - Guus
Fenna - Bowie
Esther - Manda
Ik - Koos (dat heb ik gedroomd Nagelbijten / Gniffelen)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 17:10

Trouwens Jet en Es, jullie zijn toch van die trouwe 10 things I hate about you kijkers Knipoog Ik hoor net dat Heath Ledger overleden is.... Scheve mond

(Vast al bekend bij die trouwe kijkers maar toch, ik heb verder niets te melden Vork )

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:34

Ik las het gister of eergister ook al in de krant!!! Een overdosis drugs.... Waarom moeten alle leuke nou zo op het foute pad geraken....

Maar hij had trouwens toch ook nog in the holiday gespeeld? (daar moest ik gelijk aan denken Tong uitsteken) in 10 things i hate about you wassie nog jong en zooooo lekker!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:42

Zal ik dan ook maar een lijstje gaan maken:
Wendy:Oxana
Fenna:Paco
Saskia:Koos
Ik: Nynke (dat heb ik gedroomd Tong uitsteken)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:45

Es: Nynke
Fenn: Tjimme (heb het niets voor niets opgemerkt Clown )
Wen: Manda
Sas: Bowie

Ofzoiets Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:52

Bowie vind ik ook wel weer eens leuk (Ik sta toch ook niet voor niets elke dag bij hem te slijmen, dus hij moet dan wel heel erg zijn best gaan doen)

Maar het liefst zit ik natuurlijk weer eens op Koos, echt al lang geleden Bloos!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:54

Ik wil Tjimme ook wel een keertje proberen Tong uitsteken Kijken hoeveel anders het rijdt als een echte fries of dat het nog een beetje dr op lijkt.....

Atlas was vandaag lastig en makkelijk tegelijk Tong uitsteken. Hij was best al snel moe (geen idee waarom) maar toen deed ie ineens alles wat ik wilde.... Hij legde gelijk de strijdbijl neer Tong uitsteken. We gingen in de goede stelling de bochten door, de voltes waren een keer rond en zelfs het wijken ging super.... En dan allemaal terwijl die ook is niet met zijn neus vooruit liep maar netjes aan de teugel Lachen. Meestal ben ik een uur aan het rijden en heb ik dat effect pas Tong uitsteken. Galopje heb ik gewoon maar niet gedaan, was vooral een stap les Lachen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:59

Wat lekker Es Lachen

Ik en Mazzel hebben de strijdbijl trouwens weer gevonden, gister Bloos Hij deed gewoon niets, prachtig trucje hoor. Drijven, niets, Tik, niets, nog meer tikken, nog steeds niets. Ik kon doen wat ik wil, het meest wat ik eruit kreeg was een half zacht drafje en een paar bokken Nagelbijten / Gniffelen Uiteindelijk was ik gister zo gefrustreerd (het liep ook al niet zo lekker met die zadelmaker), dat ik maar even een stuk de laan op en af ben gaan stappen. Ik zat echt niet meer oké op m'n paard Nagelbijten / Gniffelen
Vandaag besloten even niet verder te ruziën en heb Mazzel laten lopen aan de Longe. In het begin heeft hij even hard gerend en gebokt, blijkbaar had ie het nodig. Daarna was het best leuk en was hij braaf Ja

Maar zucht, dat rijden, hoe ik hier nu weer door heen moet rijden Nagelbijten / Gniffelen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:02

Zo blijf je een beetje bezig Fen, en denk je ook nog eens na over oplossingen Nagelbijten / Gniffelen

Vanavond dan maar een makkie?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:04

Ik zat naderhand ook op het punt dat Atlas niet meer wilde aandraven (en ik heb nog steeds gebrek aan een zweep Tong uitsteken) Dus ff die van iemand anders geleend en toen ging meneer toch maar weer draven (alleen het idee van een zweep al). Maar ja merkte al snel weer dat ie moe was... Dus ja toen maar weer gestopt en lekker gaan stappen....

En verder deed ie alles in stap wel goed Lachen. Dus ja... Op zich wel lekker gereden alleen toch vind ik het weer een beetje raar dat ie zo moe was.... Ok hij wordt ouder maar dat heeft Eline ook al zo vaak gedacht en dan bleek ie weer iets te hebben... Maar de plasstand heeft ie niet gedaan... En dat doet ie juist weer wel als ie ziek is...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:07

Ja, maar Sas. Ik ben het nu ondertussen meer dan zat, gister op de pony zat ik gewoon met tranen op m'n wangen. (Mede omdat de eigenaresse heel het zadelmakergebeuren verkeerd had doorgegeven en ik te weinig geld mee had en dat dus ook al verkeerd ging) Kortom, het is gewoon nu een stuk minder en ik heb al van meerdere mensen op stal gehoord dat ik wel kan blijven komen, maar dat het en leuk voor mezelf moet blijven en dat ik met twee keer in de week die pony er niet zomaar door heen kan rijden. Maar goed, ik heb het ook voor de eigenaresse opgeschreven, kijken of die er wat meedoet.
Verder vind ik Mazzel een superleuke pony, buitenrijden met hem, dat vind ik leuk Lachen Rijden in de bak vind ik normaal ook leuk, maar zoals het nu gaat Ik heb het niet zo heel snel, maar goed, wie weet komt hij ook over deze fase heen en wordt het wel weer leuk Ja (moet je nagaan, dinsdag was ik nog blij dat hij naar buiten ging Lachen )

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:08

Baaldagje? Of hij deed net alsof Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:09

In iedergeval niet gaan opgeven met Mazzel Tong uitsteken Krijgt ie alleen maar zn zin Tong uitsteken. Heb ook zo gelachen met Finn vandaag (ook een paard bij ons op stal) die liep zo te kloten in de bak en alleen maar rennen, dus toen liet ze m gaan.... En toen werd ie moe maar ja hij wilde rennen dus gaat ie maar door... Hihihi lekker streng maar het werkte wel want daarna was ie zo mak als een lammetje (en heel erg moe en bezweet Tong uitsteken)

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:09

Es, vreemd? Misschien spierpijn Vork Lijkt me dat ie nu toch wel veel aan het werk moet? Of hij is inderdaad gewoon moe Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:10

Ach Fen, zo zijn die type pony'tjes toch? Altijd eigenwijs, Altijd opnieuw proberen, jij blijft oplettend, stiekem ook wel grappig, maar af en toe wordt je er gewoon doodmoe van Knipoog

Komt wel goed Fen Ja