Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Was jij dat vanmiddag in de buitenbak?

Hackie schreef:Haha, er kon zelf een galopje vanaf (handen ergens hoog en benen ook niet waar het hoort)
maarja was wel dapper (daarna nog knalrode ogen want hij was toen allergisch, nu trouwens niet meer) Me moeder heeft alleen stap geprobeert, draf hobbelde zo
maar waarom? Geen flauw idee

[/quote]
Ik zag het voor de eerste keer net, gaat het meteen over een paard dat dood is gegaan...
(oke, ik weet het, dat kan gebeuren. Maar als er dan iemand om moet huilen, dan ga ik ook!)
Ik ga mijn pc eens uitmesten, (er staan nog foto's op van Zep & Mary en Xanthos en Beauty en Mariska
) meelen schreef:Met een shabrak van Nelson?
[/quote]
Hackie schreef:Ja, had ik vroeger ookmaar waarom? Geen flauw idee
Shenavallie schreef:Ik ga echt noooooooooooit meer Hart in Actie kijken! Wat een tranentrekkend programma is dat!Ik zag het voor de eerste keer net, gaat het meteen over een paard dat dood is gegaan...
(oke, ik weet het, dat kan gebeuren. Maar als er dan iemand om moet huilen, dan ga ik ook!)
triest
meelen schreef:Hackie schreef:Ja, had ik vroeger ookmaar waarom? Geen flauw idee
Zal wel met evenwicht bewaren te maken hebben.

Shenavallie schreef:Ik ga echt noooooooooooit meer Hart in Actie kijken! Wat een tranentrekkend programma is dat!Ik zag het voor de eerste keer net, gaat het meteen over een paard dat dood is gegaan...
(as usual)
(Toch altijd wel fijn, die programma's met een happy end
)

Shenavallie schreef:Nou, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we met Maisie naar Linda Dekker! Ben errug benieuwd
dus hopen dat het goed gaat
meelen schreef:Ja, dat maakt mij verder niks uit hoor. (ik heb alleen Nelson zien staan) Mijn vraag ging er om dat ik nu weet wie Natuur5D is.
[/quote]Hackie schreef:Ik ken volgens mij iedereen, alleen kent iedereen mij niet
[/quote]natuur5D schreef:he snetver, zit ik eindelijk eens lekker op bokt, heeft mijn zoon de computer nodig. omgekeerde wereld.