Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:38

Neuh hoor Schijnheilig

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:41

Was jij dat vanmiddag in de buitenbak?[/quote]

ja dat kan wel kloppen, ik was Jolien aan het assisteren met het inrijden van Abel.[/quote]

Met een shabrak van Nelson?

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:45

meelen schreef:
Was jij dat vanmiddag in de buitenbak?

ja dat kan wel kloppen, ik was Jolien aan het assisteren met het inrijden van Abel.[/quote]

Met een shabrak van Nelson?[/quote]

Jolien verzorgt Nelson al vanaf dat ik heb en later ging ze ook Yaila verzorgen, dus heeft ze een sjabrak laten maken met aan de ene kant Nelson en aan de ander kant Yaila. Maar nu heeft ze zelf een pony, Abel dus.
ik geef toe het is nogal verwarrend Tong uitsteken

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:46

Hackie schreef:
Haha, er kon zelf een galopje vanaf (handen ergens hoog en benen ook niet waar het hoort)
maarja was wel dapper (daarna nog knalrode ogen want hij was toen allergisch, nu trouwens niet meer) Me moeder heeft alleen stap geprobeert, draf hobbelde zo Vork

Zeker dapper hoor.

Grappig toch, dat mensen hun handen altijd hoog houden als ze voor het eerst op een paard zitten.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:47

Ja, had ik vroeger ook Ja maar waarom? Geen flauw idee Clown

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:48

Met een shabrak van Nelson?[/quote]

Jolien verzorgt Nelson al vanaf dat ik heb en later ging ze ook Yaila verzorgen, dus heeft ze een sjabrak laten maken met aan de ene kant Nelson en aan de ander kant Yaila. Maar nu heeft ze zelf een pony, Abel dus.
ik geef toe het is nogal verwarrend Tong uitsteken[/quote]

Ja, dat maakt mij verder niks uit hoor. (ik heb alleen Nelson zien staan) Mijn vraag ging er om dat ik nu weet wie Natuur5D is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:49

Ik ga echt noooooooooooit meer Hart in Actie kijken! Wat een tranentrekkend programma is dat! Verdrietig Ik zag het voor de eerste keer net, gaat het meteen over een paard dat dood is gegaan... Huilen (oke, ik weet het, dat kan gebeuren. Maar als er dan iemand om moet huilen, dan ga ik ook!)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:50

Doei! Ik ga mijn pc eens uitmesten, (er staan nog foto's op van Zep & Mary en Xanthos en Beauty en Mariska Nagelbijten / Gniffelen )

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:51

meelen schreef:
Met een shabrak van Nelson?

ik geef toe het is nogal verwarrend Tong uitsteken[/quote]

Ja, dat maakt mij verder niks uit hoor. (ik heb alleen Nelson zien staan) Mijn vraag ging er om dat ik nu weet wie Natuur5D is.[/quote]

afentoe weet ik ook bijgod niet wie, wie is op bokt. dan kijk ik hoopvol in het profiel maar daar wordt ik ook niet altijd wijzer van.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:52

Hackie schreef:

Zal wel met evenwicht bewaren te maken hebben.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:52

Shenavallie schreef:
Ik ga echt noooooooooooit meer Hart in Actie kijken! Wat een tranentrekkend programma is dat! Verdrietig Ik zag het voor de eerste keer net, gaat het meteen over een paard dat dood is gegaan... Huilen (oke, ik weet het, dat kan gebeuren. Maar als er dan iemand om moet huilen, dan ga ik ook!)

Owja dat vertelde mijn moeder me net ja Ja triest Ach gut

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:53

meelen schreef:
Hackie schreef:

Zal wel met evenwicht bewaren te maken hebben.

Ja, maar je evenwichts orgaan zit in je oren Clown
Ik zat een paar maanden geleden op een ijslandszadel en dan moet je je handen gedwongen omhoog houden, dan is het irritant Clown

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:54

Shenavallie schreef:

Het is toch weer goed afgelopen Clown (as usual)
Maarreh.....ik had ook waterige oogjes hoor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:55

Het is goed gekomen! Ze heeft het nieuwe paard gekregen Go jij! Go jij! (Toch altijd wel fijn, die programma's met een happy end Bloos )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:56

Nou, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we met Maisie naar Linda Dekker! Ben errug benieuwd Haha!

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:58

he snetver, zit ik eindelijk eens lekker op bokt, heeft mijn zoon de computer nodig. omgekeerde wereld.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:58

Ja, dat maakt mij verder niks uit hoor. (ik heb alleen Nelson zien staan) Mijn vraag ging er om dat ik nu weet wie Natuur5D is.[/quote]

afentoe weet ik ook bijgod niet wie, wie is op bokt. dan kijk ik hoopvol in het profiel maar daar wordt ik ook niet altijd wijzer van.[/quote]

Dat heb ik dus ook.
Nu de echte namen er nog proberen erbij te onthouden. Maar die weet ik ook niet van de meeste.

Hoe heet Shenavallie in 't echie, en ATE en noem maar op. Ik ga deze namen echt niet roepen op Veldt whahahaha Frusty

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:03

Ik ken volgens mij iedereen, alleen kent iedereen mij niet Vork

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:10

Shenavallie schreef:
Nou, nog 1 nachtje slapen en dan gaan we met Maisie naar Linda Dekker! Ben errug benieuwd Haha!

ja ik ook heb vanmiddag ff tamara gevraagt die was erg over te spreken en we willen natuurlijk taart Koffie (of thee)! dus hopen dat het goed gaat Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:11

meelen schreef:
Ja, dat maakt mij verder niks uit hoor. (ik heb alleen Nelson zien staan) Mijn vraag ging er om dat ik nu weet wie Natuur5D is.

afentoe weet ik ook bijgod niet wie, wie is op bokt. dan kijk ik hoopvol in het profiel maar daar wordt ik ook niet altijd wijzer van.[/quote]

Dat heb ik dus ook.
Nu de echte namen er nog proberen erbij te onthouden. Maar die weet ik ook niet van de meeste.

Hoe heet Shenavallie in 't echie, en ATE en noem maar op. Ik ga deze namen echt niet roepen op Veldt whahahaha Frusty[/quote]
ik heet gewoon johanna hahahahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:12

Hackie schreef:
Ik ken volgens mij iedereen, alleen kent iedereen mij niet Vork

al sla je me dood ik zou ook echt niet weten wie jij bent hoop er nog eens achter te komen voor je vertrekt Pling Pling

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:13

Haha, Tong uitsteken

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:13

[/quote]

Dat heb ik dus ook.

Hoe heet Shenavallie in 't echie, en ATE en noem maar op. Ik ga deze namen echt niet roepen op Veldt whahahaha Frusty[/quote]
ik heet gewoon johanna hahahahahahaha[/quote]
maar hoe jij echt heet geen idee

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:14

natuur5D schreef:
he snetver, zit ik eindelijk eens lekker op bokt, heeft mijn zoon de computer nodig. omgekeerde wereld.

toch een erbij nemen Knipoog Knipoog Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:16

volgens mij schiet de volgende pagina al weer op ga nog ff crime avond op veronica kijken in de pauze steeds ff hier Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen