En ook een foto?! Leuk dat je ouders bijna komen! En eindelijk kunnen wij hier ook van t mooie weer genieten, heerlijk om weer op mn slippers te kunnen lopen

Zal van t weekend eens een buikfoto maken en plaatsen! De rest, tot zaterdag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en het gaat heel goed. Mijn ouders hebben hem ontmoet toen ze hier waren en ik ben ook al bij zijn ouders op bezoek geweest dus het is best serieus.
Ik zal alvast een brief naar Grenzeloos Verliefd schrijven voor later als je studie klaar is
Natuurlijk willen we ook nog die foto!! Genieten en studeren dan, Liefs Bianz
Dacht dat je t misschien expres had gedaan.. zeeland, afrika, over zee... niet dus
Je weet t al, maar blijf t een knappe beslissing vinden van je
Heerlijk!
Dienen jullie allemaal even een drievoudig verzoekje in bij de weermeneer?
Mariekje22 schreef:Tja hoe is chris eronder? Hij vind het niet leuk, maar daar kan ik niks aan doen....Ik vind het ook niet leuk, maar kan niet anders!
Klopt bar,dat heeft er zeker ook mee te maken....

Eind juli vakantie: Olympische spelen here i come
haha
Heerlijk! Eindelijk tijd voor al die leuke dingen
Wat verwacht je van je verslag en je laatste tentamen? Zal wel goed wezen of toch beetje spannend? Bij ons dachten er toch een aantal te licht over.. in ons groepje van 10 waren er 5 gezakt! viel een beetje tegen! Het was ook echt streng nagekeken. Toch een opleiding ipv een simpel cursusje blijkt dan. Die facilitatiecursus was daarin toch makkelijker..
zo gaaf dat je daar heen gaat!
Gelukkig wordt je er vanzelf weer aan herinnerd haha! Scheelt denk ik ook wel dat we tegenwoordig via FB ook op de hoogte blijven he! Times are changing
Weer eens samen wat doen lijkt me een goed plan! Wanneer, wie, waar?