manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:59

Cis, dat heeft meer uitleg nodig *D En ook een foto?!
Leuk dat je ouders bijna komen! En eindelijk kunnen wij hier ook van t mooie weer genieten, heerlijk om weer op mn slippers te kunnen lopen :D
Zal van t weekend eens een buikfoto maken en plaatsen! De rest, tot zaterdag!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:42

goed, bij deze de uitleg op mijn facebook status haha. Hij heet Ayrton en is een studiegenoot. We zijn nu bijna 2 maanden samen dus vond dat het wel tijd werd om het aan te passen. Hij is jonger dan ik ben ;) en het gaat heel goed. Mijn ouders hebben hem ontmoet toen ze hier waren en ik ben ook al bij zijn ouders op bezoek geweest dus het is best serieus.
Vraag niet hoe we het over 10 weken gaan doen als we op stage moeten, dat zien we dan wel weer...Foto? eh daar moet ik nog even naar op zoek haha. Hij heeft donker haar en groen/bruine ogen. Hij is niet zo lang, net zo groot als ik ben.

Verder nog iets? :P

Hoe gaat het met jullie allemaal? Lekker aan het genieten van het mooie weer hopelijk.

Liefs!

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:48

Klinkt helemaal leuk Cis! Hij komt dus uit de buurt van Riverdale aangezien je bij zijn ouders bent geweest? En nu blijf je dus definitef in Zuid Afrika haha ;) Ik zal alvast een brief naar Grenzeloos Verliefd schrijven voor later als je studie klaar is ;) Natuurlijk willen we ook nog die foto!! Genieten en studeren dan, Liefs Bianz

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:48

Wat leuk Cis! Vind t echt grappig dat de vonk toch is overgeslagen, gefeliciteerd!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:39

Hey Cis, wat leuk voor je dat je een vriendje hebt, had al eten gespiekt op je facebook, ziet er leuk uit, geen bosjesman haha!
Dit is wel een mooi zeebruggetje voor mij om te vertellen dat ik na bijna 8.5 jaar heb besloten niet meer met mijn relatie met chris verder te gaan. Ben er al een tijdje mee bezig, waar het in het kort op neer komt is dat onze toekomstbeelden niet gelijk liepen en daarom heb ik besloten niet meer met hem verder te gaan. We wonen nog wel samen in ons huis, maar hoe we dat gaan regelen allemaal dat weet ik nog niet.
Het hele verhaal horen jullie nog wel eens;-)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:53

Jeetje Marieke, wat heftig zeg... heb wel enig idee wat een van de redenen is dat jullie niet samen verder gaan, maar het is na 8,5 jaar toch best heftig! Sterkte met deze keuze...!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:31

Tjee Mariek, dat is een moeilijke keuze. Succes met het uitsorteren van het huis enzo...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 09:52

Thanks meiden, ben benieuwd waar jij dan aan denkt bar? Het is zeker een heftige beslissing en besef nu eigenlijk pas wat het allemaal inhoud als je na zo'n lange tijd uit elkaar gaat. Nu eerst maar eens kijken hoe of wat met dit huis, want 1van ons zal eruit moeten.
Haha, zie dat ie van mijn woord ezelsbruggetje 'zeebruggetje' heeft gemaakt:-)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 12:39

Naja... ik dacht ook aan t feit dat jij graag kinderen wilt en Chris niet...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 17:45

Ook stiekem al gespiekt op facebook, leukje hoor Cis! Vind dat afrikaans zo grappig om te lezen :Y)

Had je 'zeebruggetje' al zien staan Mariek :+ Dacht dat je t misschien expres had gedaan.. zeeland, afrika, over zee... niet dus :Y) Je weet t al, maar blijf t een knappe beslissing vinden van je :)

Tsja uh.. zelf weinig boeiends te melden :)
Wel na volgende week lekker vakantie *\o/* Heerlijk!

Client van mij vertelde gister dat zondag dé dag is: is het dan mooi weer, dan krijgen we een pracht juli. Is het slecht weer, dan konden we net zo goed blijven werken in de maand juli :P Dienen jullie allemaal even een drievoudig verzoekje in bij de weermeneer? *D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:46

Marieke,
Wat vervelend voor je!
Veel sterkte hierbij! Hoe is chris hieronder?

Ciska, Gefeliciteerd met je relatie ;)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:31

Tja hoe is chris eronder? Hij vind het niet leuk, maar daar kan ik niks aan doen....Ik vind het ook niet leuk, maar kan niet anders!
Klopt bar,dat heeft er zeker ook mee te maken....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:27

Mariekje22 schreef:
Tja hoe is chris eronder? Hij vind het niet leuk, maar daar kan ik niks aan doen....Ik vind het ook niet leuk, maar kan niet anders!
Klopt bar,dat heeft er zeker ook mee te maken....

Op den duur moet je keuzes maken Marieke voordat het te laat is... :(:)
Denk dat het ook heel vreemd is om uit elkaar te gaan omdat je zo gewend bent aan het samen zijn. Maar samen zijn omdat het zo "gewoon' is is niet een goede basis van je relatie!
Vind het erg knap van je dat je dit doet, hoe moeilijk het nu ook is! :(:)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:11

Al even niet mee op bokt gekeken en zie allemaal nieuwe posts!
Marieke, heb er al heel veel over gezegd, maar belangrijkste blijft: je maakt een goede beslissing als je hart het aangeeft en ook dan komt er een oplossing voor alles!
Cis, hij ziet er zeker leuk uit! Leuk verhaal ook weer, je beleefd genoeg!
Hoe is het verder met iedereen? Nel, je bent al een tijdje gestopt met medicatie toch? Hoe gaat dat? Bar, hoe is het met Shaar en Dolce? Anne, al bijna vakantie! Kims is hard aan het werk, Thirz hard aan het zwanger zijn en laatste loodjes op het werk ;)
Hier schooljaar bijna afgerond, nog een verslag en uitslag laatste tentamen afwachten en dan op naar jaar 2. Was behoorlijk heftig; werken, studie en Orson, maar het eerste jaar is gelukt :) Eind juli vakantie: Olympische spelen here i come :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-12 19:51

Het is zelfs nog erger Bianz, ik héb vakantie ;) haha

Maar lekker hoor, bijna klaar met je schooljaar :D Heerlijk! Eindelijk tijd voor al die leuke dingen :) Wat verwacht je van je verslag en je laatste tentamen? Zal wel goed wezen of toch beetje spannend? Bij ons dachten er toch een aantal te licht over.. in ons groepje van 10 waren er 5 gezakt! viel een beetje tegen! Het was ook echt streng nagekeken. Toch een opleiding ipv een simpel cursusje blijkt dan. Die facilitatiecursus was daarin toch makkelijker..

Wil echt wel een uitgebreid verslag van reisje naar de olympische spelen :D zo gaaf dat je daar heen gaat! :):)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 17:02

Kijk eens wat ik vond :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het lijkt echt een eeuwigheid geleden, maar volgens de datum op de foto's is het toch echt van november 2009..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 18:33

Hallo allemaal,

hoe is het met iedereen?
Bianz, medicatie afbouwen was in het begin heel zwaar. Viel heel erg tegen, gelukkig slik ik nog andere tabletten 4 per dag.
Alleen zijn die niet zo sterk.
De eerste weken dat ik stopte regende het zoveel, dus dat was wel zwaar.
Wilde af en toe liever weer beginnen.
Maar heb t volgehouden en ben nu al 3 maanden gestopt.
En nu gaat t best goed.
Hoe ist met jou?

Thirz, hoe ver ben je nu?
Wanneer ben je uitgerekend?
Spannend hoor!

Marieke hoe ist nu met jou?
Hoe gaat t met de rest?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:37

Pfoe ons topic is toch wel een eind doodgebloed zeg!
Is er nog leven hier???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 23:49

Ja leven hier! Was m even vergeten :o
we zouden eigenlijk weer eens samen moeten gaan doen? Theetje oid?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 20:37

Ook ik was Bokt al even vergeten ;) Gelukkig wordt je er vanzelf weer aan herinnerd haha! Scheelt denk ik ook wel dat we tegenwoordig via FB ook op de hoogte blijven he! Times are changing :) Weer eens samen wat doen lijkt me een goed plan! Wanneer, wie, waar?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 16:38

90's Party? O:) Maar dat duurt dus nog even :)

Gewoon een theetje ergens? Of gaan we high tea-en bij Honey Pie? of een tripje ergens heen? of.. ? (jullie foto zag er ook weer zalig uit Bianz! :9 )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:42