Die kunnen we dan mooi zaterdag ophangen aan haar stalletje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik heb een heel leuk verjaardags cadeau voor Mirjam laten maken:
[ Afbeelding ]
Staat hem goed zeg! Elja schreef:Geeft niet! We hebben een auto gehuurd en Sjoerd heeft hem net opgehaald!
Mijn kerst was heel gezellig! Kerstavond naar vrienden in Utrecht geweest en daar een dobbelspel gedaan waar je kadootjes van elkaar krijgt en kan afpakken. Iedereen moest een kadootje van max €7,50 kopen en nog wat van huis meenemen dat helemaal onder het stof lag. Op een gegeven moment was iedereen aan het vechten op bepaalde kadootjes, heel grappig en leuk!
Uiteindelijk zijn wij naar huis gegaan met een vinyl klok, schildpadbeeldje, sigaren en nog wat waar ik even niet meer op kan komen.
Eerste kerstdag naar Sjoerd's ouders geweest voor een kerstdiner. Ik had het daar aan tafel opeens heel erg moeilijk. Sjoerd zijn familie is heel erg close met elkaar waardoor ik (als buitenstaander vooral) het heel erg moeilijk had omdat deze periode extra zwaar voor mij is. Voor jou natuurlijk ook.
Tweede kerstdag helemaal niets gedaan en zometeen gaan we shoppen voor ons oud & nieuw feestje! Heel veel vodka, champagne, bier, fris oliebollen en eten (daarom hadden we een auto nodig). Iedereen heeft geld ingelegd en maandag komt het sound system voor de DJ. Wordt vast heel erg leuk!
En jij madame, hoe was jouw kerst?
Astor schreef:Ik heb een heel leuk verjaardags cadeau voor Mirjam laten maken:
[ Afbeelding ]
Hebbuuhhh 
zou ik deze ook wel willen
Echt vet mooi Melis! Mooi verjaardagscadeautje!!
Melanie_B schreef:Nee ik zelf ook niet. Maar ik koop een paard samen met mijn schoonouders en vriend. Echter hadden we een bepaald bedrag in gedachten waar we tot op heden nog niks leuks voor kunnen vinden. Mijn schoonouders vinden het friezen paard erg mooi. En ik vind het zelf ook een erg mooi ras, mits het een mooi sport type is. Zodoende leggen we dus allemaal wat centen erbij en gaan we misschien kijken naar een fries die ons allemaal aanstaat. Een fries is nog niet zeker hoor, want het kan ook zo zijn dat we het geld neerleggen bij een mooie KWPN'er.
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Nee ik zelf ook niet. Maar ik koop een paard samen met mijn schoonouders en vriend. Echter hadden we een bepaald bedrag in gedachten waar we tot op heden nog niks leuks voor kunnen vinden. Mijn schoonouders vinden het friezen paard erg mooi. En ik vind het zelf ook een erg mooi ras, mits het een mooi sport type is. Zodoende leggen we dus allemaal wat centen erbij en gaan we misschien kijken naar een fries die ons allemaal aanstaat. Een fries is nog niet zeker hoor, want het kan ook zo zijn dat we het geld neerleggen bij een mooie KWPN'er.
Oke! Klinkt leuk! Leuk dat jullie dat dan ook zo kunnen delen. Hebben jullie dan wel een geld back up voor als er dingen fout gaan? Ziekte oid?
Onwijs jammer maar hij gaat het vast erg goed krijgen! En zal goed opgeleid worden door de desbetreffende persoon!