Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faya__ schreef:Omdat we op vreemde plekken, nog al eens exploderen.
Gaat nu ook beter al.
Ik heb ook niet super erge wedstrijd ambities, heb geen zin (en tijd) om bijv 2x per maand op wedstrijd te gaan. Thuis ben ik bezig met wijken, wat nog lang niet super gaat maar toch
DewiRox schreef:Ik zou opzich wel bij jou in het groepje kunnen, rij nu natuurlijk ook L2 en hoop dan al wat puntjes te hebben. Maar ik zet wel op mijn formulier dat ik liever in een groepje wil dat lekker springt, dan een groepje dat alleen maar dressuurd
Queelens schreef:Wie hebben er hier trouwens 'rustige' ruinen?
En die het liefst bij mij in het rijgroepje zitten.
want die mogen dan wel langs peri
Aangezien peri 'denk ik' een wat nerveuzere ruin is en als er een hengstige merrie naast 'm staat die 'uitdaagt' denkt die dat die een hengst is dus dat word alvast afgeraden door mij
Queelens schreef:Faya__ schreef:Omdat we op vreemde plekken, nog al eens exploderen.
Gaat nu ook beter al.
Ik heb ook niet super erge wedstrijd ambities, heb geen zin (en tijd) om bijv 2x per maand op wedstrijd te gaan. Thuis ben ik bezig met wijken, wat nog lang niet super gaat maar toch
Is ook kwestie van oefenen, peri was z'n 1e 2 keer ook niet te genieten (een en al gestaakt in de proeven)
maar heb nu een wereldpaard op wedstrijd
Faya__ schreef:Faya liep vandaag suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper de trailer op, nu zelfs met het tussenschot recht, dat heeft ze nog nooit gedaan. eerst had ik hem wijd gedaan vandaag en toen liep ze ontzettend te klieren en ook echt te kijken, ik doe dit niet. Toen weg bij de trailer gedaan en even wat gehoorzaamheid aan dr verstand gepeutert en flink boos geworden en daarna liep ze zo de trailer op, en toen steeds smaller gedaan. Als ze morgen weer zo goed gaat, gaan we zaterdag met stang erachter proberen