je kan wel iemand anders op smurf zetten, en dan loopt ze dan misschien even lekker, maar uiteindelijk moet je het zelf leren, dus dat heeft niet zo heel veel nut denk ik.. gaat vast allemaal lukken met les en idd voorwaarts is wel fijn, anders gaan ze zo snel hangen, heb ik met faron nu ook een beetje, dus flink actief aan het rijden en veel overgangen enzo
haha leuk eefje, paashaas spelen ik zag idd ook al eefje in een paashaaspak voorme, maar dat is jammergenoeg niet zo xD hoop voor je dat je verkoudheid een beetje snel weg gaat.. lekker trouwens dat je voor de zomer een klasje hebt! zeker wel fijner dan steeds af moeten wachten of je wel of niet kan werken enzo
haha ons konijn vind katten alleen maar leuk xD hij rent altijd achter onze kat aan als hij binnen losloopt als zn hokje schoon gemaakt word en gaat zitten snuffelen enzo en hij jaagt alle katten de tuin uit dan zit ie heel stil in zn rennetje, en dan komt er een kat langs en springt ie opeens naar t hek van zn ren, en dan schrikken die katten zich dood xD
Ik ga zo lekker vroeg naa reem, dan is het nog niet zo warm.. Gister stond ze te zweten joh ! Wintervacht is namelijk nog niet helemaal weg.. en dan die zomerse temperaturen.. Heb dr maar even lekker gedouchd ;p
Bah ben echt beroerd. Ben om 10 uur al naar huiis gegaan van school. heb sinds toen al 10 keer overgegeven.,Kan echt niks binnen houden. Is echt niks aan...
Ik heb net geslapen voel me nu al iets beter. Maar nu nog leren voor Frans ...
Britt_Sisi
Geplaatst: 20-04-11 17:00
Dit gedichtje staat op de kaart:
Je moeder blijft je moeder, zo eigen zo vertrouwd Je wilt haar niet graag missen omdat je van haar houdt Maar eens dan komt de dag dat je haar moet laten gaan Je verstand zegt dat het goed is maar in je ogen blinkt een traan
Prachtig gedicht Britt! Ik ben ook al stukkie bruiner, gelukkig maar want ik ben nogal wit in de winter en dat met sproeten maakt nog witter. Nu komen al me sproetjes nog harder terug
Ik heb niks gemerkt van de warmte, net wel buiten gegeten Heb een heel bord spaghetti op. Had ook wel honger had na het ontbijt niks meer gehad en ook niks gedronken..
Ik ben ook altijd heel wit maar ben nu ook een beetje bruiner al. En krijg ook weer meer sproeten!