Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Voor het eerst van mijn "wedstrijdcarriere" baal ik dat ik geen punt gereden heb.
Zo jammer, dacht echt dat het er een keer inzat.
Ga nu eerst maar eens goed leren hoe ik een schouderbinnenwaarts goed moet rijden.
Dat scheelt dan weer een 4 en een 5.

Nicole1995 schreef:Is er vanmiddag ook iemand van het secretariaat aanwezig?
xan schreef:Nicole1995 schreef:Is er vanmiddag ook iemand van het secretariaat aanwezig?
hahaha natuurlijk, er moet toch secretariaat gedraaid worden.
Er is altijd iemand van het bestuur aanwezig, deze keer Chantal.
Maar volgens mij ben jij vandaag super ingewerkt op het secretariaat.
Hartstikke bedankt. !
Super dat je ons daar bij wilt helpen.
Nicole1995 schreef:Zo ff naar Ranzijn,hoop dat ik weer normaal terug kan rijden en niet helemaal om moet!!Wat duurt dat lang daar die omleiding.
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Zo ff naar Ranzijn,hoop dat ik weer normaal terug kan rijden en niet helemaal om moet!!Wat duurt dat lang daar die omleiding.
hele weekend was het afgesloten. Wij de hoop dat het nu klaar is.
niet dus. er is echt alleen geasfalteerd.
duurt echt vreselijk lang.
en west-zaan is in de spits een richting.
weet soms echt niet meer hoe ik moet rijden.
heb laatst vanaf ranzijn gewoon de afgeslotenweg genomen haha.
lang leven 4x4.
Nicole1995 schreef:Wij doen onze Alisun Salsa zonnehemel weg wegens ruimte gebrek.
Hij is verrijdbaar,en je kan er nog heerlijk uurtjes onder zonnen.Altijd veel pleziervan gehad.
Misschien kan ik er iemand blij mee maken,hij mag weg voor 50 euro.
winnitou schreef:kreeg net een telfoontje van mijn moeder, ze waren een dagje weg met mijn oom en tante. vanavond uit eten en daar werd mijn vader niet goed, hevig transpireren, van knalrood naar asgrauw. is ook niet aanspreekbaar geweest. 112 is gebeld en dat de ambulance er was heeft hij overgegeven en toen kwam hij weer wat bij. Hartfilmpje en bloeddruk waren goed. Toch wel even flink schrikken. Morgen belt mijn moeder de huisarts. Ga morgen wel even heen. Heb mijn vader net wel even aan de telefoon gehad en die klonk goed.

winnitou schreef:kreeg net een telfoontje van mijn moeder, ze waren een dagje weg met mijn oom en tante. vanavond uit eten en daar werd mijn vader niet goed, hevig transpireren, van knalrood naar asgrauw. is ook niet aanspreekbaar geweest. 112 is gebeld en dat de ambulance er was heeft hij overgegeven en toen kwam hij weer wat bij. Hartfilmpje en bloeddruk waren goed. Toch wel even flink schrikken. Morgen belt mijn moeder de huisarts. Ga morgen wel even heen. Heb mijn vader net wel even aan de telefoon gehad en die klonk goed.