Heb Yvonne vanmiddag nog gebeld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Ben moed aan het verzamelen om mijn bed uit te komen.
. Ach ja bakverlichting is ook niet al te best en dan wordt het snel te donker...
. Ik heb vananvond voor het eerst sinds tijden weer is springles met Shaggy, kijken of ie het nog kan in het kader van afwisseling en minder vaak dressuurrijden
. Vind de lessen zelf doodsaai, maar ach als Shaggy het maar leuk vind!
!
. Die bontjes zaten wel altijd erg lekker inderdaad! Zeker met de dagtochten waren ze erg fijn!
Moet toch vaker oefenen.

Al lijken genoeg paardjes me leuk, adele, Trendy, Gerco, vamos, tiesto, Ziggy, Willem, avalon. Ik heb er wel zin in, schiet hard op
.
die echt een Heerlijke rug heeft voor zonder zadel! Die ruggengraat ligt gewoon naar beneden, dus die voel je niet! En daarnaast is ze natuurlijk ook niet de smalste, haha! Aad vergeleek haar rug met die van een Bels

. Nog altijd respect dat jij een keer een hele les op Fox zonder zadel hebt gereden
.
. Ik bouw veel te veel spanning op zonder zadel, kan met zadel al lastig doorzitten maar zonder ga ik klemmen en stuiter ik er helemaal vanaf
.
!!! Het was echt best grappig, haha! 
.
. Als je het kan is het ideaal, en denk dat met mijn kont dr druk ook wel aardig verdeeld is
.