Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Hahaha
_Linn_ schreef:collendoorn schreef:zo denk ik idd ook een beetje!! School gaat idd voor... maar je wist dit!
Ik heb het je toen ook gezegd... vooral swinters! En het zonder licht verhaal
maar jij was er zeker van dat het ging lukken!
En nu blijkt het dus niet zo makkelijk te zijn...
Succes met je beslissing
Ik heb nu een nieuw rooster...de nieuwe periode is nu begonnen, dat weet ik van te voren tog niet....
Suuskipje schreef:_Linn_ schreef:Mijn lovert komt eind van de middag dus daar gaat het goed mee
Niceis het trouwens al officieel tussen jullie of is het nog echt daten?
Vrijdag ga ik lekker uit eten en naar de bios met vriendje lief en schoonzus en zwanger

Ik zeg het ook nog niet af want het paard is ook gewoon leuk. En als Teadske deze week verhuisd is, kan ik evt ook wat later gaan want daar hebben ze wel een bak met verlichting.
Maarja hij is er dan ten minste wel. EllaBellaah schreef:Tonen we eens interesse...
En hoezo bekijk ik alles negatief dan marlous?
Marlous1991 schreef:nou nou jongens houden we het een beetje gezellig!!!
Ik word soms op vrijdagavond al chagerijnig als ik weet dat ik zaterdag om 7 uur moet beginnen xD En ella, jij kijkt ook niet overal positief tegenaan, ookal gaat het goed
sorryyy heb ik van mamsie, nou eigenlijk meer van mn oma 
zo werkt het dus niet he. Dus vandaag ga ik samen met hun instructrice voor de les een theorielesje doen met ze, we zetten dat een stel pony's die wat makkelijker en liever zijn klaar om te oefenen met hoeven krabben als eerste (de rest van de pony's ga ik samen met een staigiare in een rap tempo opzadelen etc
)
Maar dan n beeetje anders hihi
)