Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:ik kwam als 17 jarige op de hbo, een ander meisje in me klas was pas 16, word alleen maar schattig gevonden.
Over pychologie gesproken, bedenk wel dat je volgend jaar als keuzevak wiskunde moet nemen, of had je wiskunde in je pakket?, en die niet makkelijk is en je daarvoor naar een andere uni moet. Je moet propedeuse halen, hoogte cijfers maakt niet uit, en best lastig nog om te switchen. Aangezien je dus vervroegd je propedeuse moet aanvragen om te kunnen inloten voor pycho, en als je ingeloot bent miss je wel intro ervan , zo niet dan mis je weer 2 weken volgens mij van mwd opleiding. Dit hebben ze echt stom geregeld... Maar stel je wilt echt pycho doen, kan je open uni doen(zelf betalen wel) en kan je het weer proberen. Het is wel iets om over na te denken , stel je wilt echt uni doen, en je wilt het bijv na de opleiding mwd doen, dan heb je wel het probleem, aangezien overheid geen tweede opleiding betaald, dat je alles zelf moet betalen en dat komt neer op zo'n 16000 per jaar, echt belachelijk veel...
1600 per jaar is niet veel, het is een kleine investering in jezelf 
Broccoli schreef:Kan echt wel janken hier.
Is Merania linksvoor weer goed, is ze nu linksachter kreupel..
Poot is helemaal dik en ze belast het niet eens meer.. Denk dat het nu echt afgelopen is...
Weet niet wat ik moet zeggen meis, ontzettend ruk..skyline schreef:, Het is al weer bijna december dus ik moet maar eens een jurkje kopen voor kerst gala en deze vind ik toch wel erg leuk
Denk alleen wel dat het een vrouwelijk figuur geen goed doet 
Melanie_B schreef:Liisette_ schreef:ZUUURKOOL!Jammmiieee loveit!
Surinaamse zuurkool is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!
Hadden we gister gegeten!
Yeaaah nog een zuurkool lover

, moet wel kunnen paardrijden daarna natuurlijk!!
, & idd waarom blijft ze niet?