Citaat:hoe doe je dat verkleiners (een soort inbinder)
Hoe ik het heb gedaan....meer eten. Ik at te weinig.
Eet nu gewoon goed maar denk er wel om wat de mond in gaat.
Neem b.v. naar mijn werk brood, kaas, komkommer, tomaat e.d (gekookt eitje, kipfilet, sla, paprika, (komkommer)salade) mee. en natuurlijk ook variëeren (maar ben een echte kaaskop dus eet ik dat ook graag op brood). En ik zorg dat ik altijd fruit mee heb (niet dat ik dat altijd ook opeet)
Doordat het goedgevulde boterhammen zijn heb ik ook geen trek tussen door. heb nu al moeite om mijn brood wegtewerken (qua hoeveelheid).
Daarnaast eet ik gewoon warm alleen denk ik er wel om wat er op mijn boord komt. OOk hier geldt voldoende eten.
en mijn ontbijt moet ik ook nooit overslaan.
Wat voor mij goed werkt is ook echt de tijd nemen om te eten, niet meer die gesmeerde boterham achter de computer tijdens de werkzaamheden door, maar er even voor gaan zitten (kan niet altijd maar dan maak ik wel de broodjes klaar en eet gewoon met mes en vork achter de computer)
* Verkleiners: het is een BH die je minimaal 1 cupmaat minder "aanmeet". Het zit heerlijk: lekker veel ondersteuning en geen dunne of rekbare bandjes in je schouders. Ik draag ze van Triumph, die bevallen me de laatste jaren het beste.
* Ik weet dat ik ook meer moet eten, maar ik krijg het gewoon niet weg! En zoals nu, het toeristenseizoen, eet ik eigenlijk helemaal niets op een dag. Erg slecht, maar ja er is gewoon geen tijd voor. Op vrije dagen eet ik netjes een ontbijt, een lunch en een diner en praktisch niets tussendoor. Misschien moet ik juist wel tussendoortjes gaan eten om de "spiegel" gelijk te houden. Waar is in dit geval toch ook weer dat pakketje met antwoorden.....?

.
. Was daarvoor wel steeds wakker, maar m'n lichaam had nog geen zin om er uit te gaan 
.