XxDamelzaxX schreef:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxDamelzaxX schreef:
mistid schreef:Mijn moeder had net mijn kleine zusje (8) opgehaald bij een vriendje weg. Heeft ze daar een verhaal over mij lopen te vertellen. "Mirthe is naar de kapper geweest, en ze is zo lelijk dat de kapper er dood bij neer is gevallen"
.
Verhaal steekt iets anders in elkaar. Ik ben naar de kapper geweest, en een week later is de beste man overleden (van horen zeggen is het een tumor in het hoofd geweest, heeft 4 of 5 dagen geduurd, ik was op zaterdag geknipt, hij op de volgende zaterdag overleden. Apart idee is dat, dat je een van de laatsten was die door hem is geknipt...)
Zusje begroet me ook altijd met "Hee Mirt. Je bent lelijk." vind het nou wel genoeg geweest. Iemand nog een treffende opmerking om terug te maken? Ik kom niet verder dan "Komt omdat ik op jou lijk"
Jill_ schreef:Ja, vanaf de kerkstraat in rucphen via leiden is het 3 uur en 17 minuten voor je
Moet je maar even op 9292ov.nl invullen via leiden en niet via leiden
Maar als je Roosendaal centraal naar utrecht centraal invult doe je er 1.31 over.. moet je alleen nog even bij roosendaal centraal komen
Dus ik denk dat ons ritje met zijn 4en niet echt gaat werken haha. Want ik heb vanaf zoetermeer centraal een rechtstreekse in 35 minuten, via leiden is het een halfuur om, wilde ik evt wel doen.. maar als het toch niet echt gaat dan treffen we elkaar wel op utrecht centraal