Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb nog steeds me cadeaubonnen niet kunnen verkopen
.... houden jullie je oren en ogen open?? 
Aankleden, m'n haar stijlen en de hond uitlaten
ik ga vanmiddag naar de kapper.. iemand ideeen?
aatjuh12 schreef:ik ga altijd met femke samen.. en iedere x weer nemen we ons voor s een x iets heeeeel anders te gaan doen.. en dan loop je bij de kapper de deur uit.. en dan zit het eigenlijk nog precies hetzelfde alleen een puntje korter
Klinkt bekend. Tsja..je kunt natuurlijk ook tegen je kapper zeggen (mits het een beetje een hippe is): maak er wat van! Maarja, dat moet je maar net durven 
Heb zo slecht geslapen vannacht. Dus heb het maar weer opgegeven en zit nu weer thuis
Morgen weer een dag hoor.
haha naja.. even bijslapen is ook wel lekker.. al is dat wel lekkerder in je eigen bed dan in de bieb
femke heeft dat thuis.. en als je dan een beetje op de goede toonhoogte meeneuried.. vind dat ding het al goed
aatjuh12 schreef:haha jaa dat heb ik wel een paar keer gezegd.. maar een daarvan wilde ze een boblijn bij me knippen.. en das toch neit echt wat voor mij.. dus heb ik het maar bij de puntjes gehoudenhaha naja.. even bijslapen is ook wel lekker.. al is dat wel lekkerder in je eigen bed dan in de bieb
Haha!
Maar, das meestal maar een minuut of 5-10 en dan daarna ben ik weer fit. Alleen nu dus niet.
maar ben je in de trein dan niet bang dat je niet op tijd wakker word? en in collega dat de docent (of medeleerlingen) je opeens horen snurken
.. maar lijkt me wel leuk
.... kost alleen wel 70 euro... maar komen ook nieuwe cd's weer van uit enz...
.... Maar vind ze allebei wel leuk dus kan ook de ene kopen met 2 mics en de ander los... die We sing kan je met zijn 4en max spelen ahahhahah
.....
.....
zal ff kijken naar de lijst aatjuh12 schreef:haha nu had je iets langer nodigmaar ben je in de trein dan niet bang dat je niet op tijd wakker word? en in collega dat de docent (of medeleerlingen) je opeens horen snurken
Terug naar Utrecht eigenlijk ook niet, ik heb een soort sensorsysteem ingebouwd
haha! Nee, ik word vaak wakker als we bij Utrecht de brug over gaan
Soms iets eerder. Het is ook een ander soort slapen dan in je bed natuurlijk
En ik snurk niet
haha. Nee, als ik in college in slaap val, is dat rechtop zittend, met m'n kin op m'n borst. Los haar en pen in je hand, niemand die het ziet