Ik ben happy hihihihi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aatjuh12 schreef:loon op zand.. ben daar niet zo weg van.. wel hele mooie omgeving.. maar stonden paarden met wonden op de rug die gewoon mee moesten open *leg er maar een dekje overheen.. dan heeft die er geen last van* en meer van zulke dingen..
aatjuh12 schreef:ik heb vrijdag op Robin gereden! ging best wel lekker trouwens! en vanochtend met mikjn moeder in de mutsenclub op Wizzard! was echt druk! met zijn 12e! en ik maar denken dat de maandagochtend altijd rustig is!
aatjuh12 schreef:ging anne mee naar buiten! gaaf joh! ze zijn daar inderdaad wel allemaal heel braaf!
jaa ze waren bij ons toen ook zo lekker vies.. stond ik hem netjes helemaal te poetsen.. *inclusief benen* kwam er zo een man aanlopen.. jaaa je mag ze benen niet schoonmaken als je alleen de plek doet waar zijn zadel zit en zijn hals is het wel goed
aatjuh12 schreef:ik vond hem erg sterk.. vooral aan de rechterkant.. maar heb wel heel lekker gereden!