_sandra schreef:mijn ouders en roan zijn net op de fiets vertrokken naar groet! schijnt dat daar het zonnetje schijnt!Ga jij ook nog groet?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:mijn ouders en roan zijn net op de fiets vertrokken naar groet! schijnt dat daar het zonnetje schijnt!Ga jij ook nog groet?yep!! vanaaf!
_sandra schreef:ben je vrij, of moet je middagdsienst?!Ja...ik moet vanmiddag tot vanaaf 22 uur. Dus heb toch niks aan mooi weer, ahahaha.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ben je vrij, of moet je middagdsienst?!Ja...ik moet vanmiddag tot vanaaf 22 uur. Dus heb toch niks aan mooi weer, ahahaha.schujnt na zaterdag weer beter weer te worden. minder regen en zo!!!
_sandra schreef:smuidra schreef:Wat een rot weer.....strijk en schoonmaak weer!Ja inderdaad..heb net een nieuwe strijkbout gekocht, ga die zo maar ff uit testen.
_sandra schreef:ga jullie weer verlaten, vast spulletjes bij elkaar zoeken voor vanaaf. kan ik lekker op tijd weg!Moet je vandaag nog werken?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ga jullie weer verlaten, vast spulletjes bij elkaar zoeken voor vanaaf. kan ik lekker op tijd weg!Moet je vandaag nog werken?tot 7 uur
_sandra schreef:LIQUITA schreef:We moeten alweer wat gaan bedenken voor Part 6heeft meelen toch al gedaan?!!!En de opening???? Dat moet toch ook were wat spetterends worden???