Flevolander schreef:reden jullie toen niet met cap trouwens?
jawel, maar mocht voor de foto even af. volgens was het toen (nog) niet verplicht...maar weet ik niet zeker. ( of vanaf 16 mocht je zonder rijden ofzoiets staat mij bij)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt te vet!!! Nu komt je droom uit!

Astor schreef:Andrea wat een super leuke foto's zeg! Als je er nog meer hebt zou ik ze echt graag willen zien.
Vind het altijd echt super om oude foto's te kijken. Ookal ken ik sommige paarden en pony's niet.
Toch leuk om te weten wat er vroeger op de manege stond
Astor schreef:Hier trouwens wat foto's van Pascalle die ik vanmiddag heb gemaakt
Hou er wel rekening mee dat de foto's HANDMATIG zijn scherp gesteld en dat is echt heel moeilijk
Knappe Pas
En wat kan die pony lopen![]()
Gekke poon![]()
Doe je fotograveren voor je lol of doe je echt van die paardenshoots bij mensen ?
!! Astor schreef:Claudia, Op Ayla haar nieuwe stal staan alle paarden om de beurt een paar uur buiten in de paddocks. We hebben er 4 dus het wordt steeds verandert.
Maar Ayla is natuurlijk een nieuwkomer in de groep, dus ze is flink toegetakeld door 1 van de paarden.. Eerst had ze al bijtwonden op haar rug.
En was haar hele huid eraf geschaaft.. Echt heel sneu voor haar want ze heeft nu gewoon boxrust en mag maar een half uur per dag naar buiten..
Zo
wat erg zeg mellissa
.
! 
Qua naar mensen staren 
bij cafe marsha en ik waren beetje aan het kijken blablabla
toen liep ie weg en zwaaide we hem na