. Dat moet dan vanavond pas kapot zijn gegaan, want vanmiddag deed alles het nog. Ach, het heeft wel wat gezelligs, dat water slepen
. Bij onze pony's en schapen moet ik 2x per dag de wakken (= meervoud?
) openhouden want dat vriest meteen weer dicht. Dan voel je je toch net één of andere Canadees in de winter haha. De pony's hebben trouwens geen dorst, dus die komen wel aan water. De schapen hebben er wel behoefte aan

. Het klopt dat "het" gisteravond laat pas stuk is gegaan. Voor dat ik ging rijden om 22 uur had ik nog water en toen ik terug kwam niet meer (Xan, waarschijnlijk heeft NoNo ook geen water meer). Grardus heeft nog naar die pomp o.i.d. gekeken, maar zei dat het niks meer deed. Ik zat gisteravond HEEL blij te vertellen dat wij GEWOON water hadden, maar helaas dat was natuurlijk de goden verzoeken
. 
.
. 1 van de avonddienst gaat naar de nacht, dus blijven wij met z'n 2en over. De kans ik groot dat ik dan door moet werken tot 23 uur. De jaarwisseling vieren we bij gezellig Johanna (en de puppies, hihi).
Maar vooruit het gaat ietsje meer nou.maar wel hele fijne sneeuw hoor.Ik woon in oud Koog en jij?Misschien maakt dat nog wat uit????