Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Helene_ schreef:
yulan schreef:Louise-Marie is samen met nog iemand van mijn jaar gestorven.
Ze zaten beiden om mijn school.
Louise-Marie zat in het eerstejaar en ken ik van zien. Ik vind het echt vreselijk, ik hoop dat dit nieuws niet uitlekt bij m'n ouders, of die verbieden me nog om te rijden.
De tweede leerling is Marie, met wie ik vorig jaar in klas zat. Een toffe meid, en het klinkt egoïstisch, maar ik ben blij dat ik haar enkel oppervlakkig kende. Ze heeft zelfmoord gepleegd vrijdagnacht met het jachtgeweer van haar vader. Ik geloofde het niet toen ik gsms't werd en nog altijd dringt het niet tot me door.
Twee leerlingen op dezelfde dag, dezelfde school. Het is verschrikkelijk en het heeft echt geen vat op me.
Ik denk dat ik maandag met een hol gevoel naar school ga gaan, en dat het zal zijn alsof ze gewoon afwezig zijn door ziekte, maar dan voor altijd.
Marie, Louise Marie, RIP !
Helene_ schreef:Kwas in foto-maak-dag vandaag
Nog eens peggytje (a)
Manu op nieuw manege paardje, radja. Ietsiepeistie meer dan drie jaar, maar super braaf, behalve bij het opstijgen dan, en ze kan al netjes lopenVolgende week is er geen gewone les wegens kampen, maar kga proberen de clubles te rijden de dinsdag mee de die.
Anne op der pony, sis der 2 keer afgebuisd vandaagmaja ze zit nog nie zo vast, sis 12. Ze kan echt goed rijden en vree veel durf, ma ze zit gewoon nie vast
.
Ie zet ietsiepietse vree veel te vroeg afpony heet wichen backgammon, hoezo moeilijke naam
Int water
Boomstammetje
Crosshindernisje. Pony springt met lange benen, maar wel rond en ze heeft haar handen goed.
Helene_ schreef:japjap
Vanwaar ken je hem ?