Ik roep mezelf alvast uit tot de loser van de dag, heb net een kop hete thee over mijn benen gegooid
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en vanavond naar Nora....

En moet eigenlijk toch echt eens gaan studeren... Het gaat vandaag wel wat beter dus opzich moet het lukken, maarja...
Bonte schreef:Wie foto's van 117 Tinker op de veluwe wil zien.
http://www.pbase.com/marielb/record_tinkerrit_30906
Mendi goed aan gekomen. Gelukkig. Veel plezier daar

Mendi schreef:Hoi Casjuh, ik ben ook al (klaar)wakker![]()
Kon natuurlijk geen oog dicht doen vannacht. Ik ga zo ook maar naar stal, even kijken hoe het met Mendi gaat en misschien wat rijden, dan is het nog rustig. Hoe laat ben jij er? En als je toch niet veel gaat doen .. ik mag alleen maar stappen

Myrtje_ schreef:Joehoe
Als we het toch over supplementen hebben, waar dient magnesium eigenlijk voor? 2 dikkerds op stal krijgen het.. maar eigenlijk nooit gevraagd waarvoor het nou dient.

casjuh schreef:Ik kwam even kijken vanmorgen en Mendi stond niet in haar box! dus volgens mij was je toen lekker aan het rijden.
Met een paard dat alleen mag stappen en zich nog niet thuis voelt was dat niet echt een goed plan. Ze bleef gelukkig wel stappen, daar niet van, maar ze was "zoekende" naar steun die ze nergens tegenkwam