Ja dat ging wel vandaag. Niet opzij gesprongen geloof ik, alleen af en toe wijkt ze een beetje van de hoefslag af vooraan als er iets geks gebeurd, maar het volgende rondje gaat ze er wel weer braaf langs Alleen andere paarden in de bak vind ze niets
Bowie vind zijn manege vriendjes minder erg, met de wedstrijd roept hij ze altijd Nieuwe paarden vindt hij erger. Snoepjes vind hij wel erg lekker, dan is hij vast heel erg blij. Je moet met de goede paarden in de bak gaan rijden, die Lune wel aardig vinden, zoals Pablo.
Mwah, gisteren stond hij de hele tijd te kloten met Boy
Ik ga zo naar school, tentamen Financiële Producties, daarna misschien naar Lune (hangt ervanaf of ze verdoofd is vanochtend, ze gaat naar de DA voor haar tanden) en vanavond ga ik naar Javier Guzman
O ja en ergens tussendoor moet ik nog proberen een project af te maken
Ik heb om 10.45 nog een werkcollege en dan om 13.15 nog practicum, hoop dat we eerder klaar zijn. En dan vanavond eigenlijk nog voorbereiden voor morgen, maar dat gaat vast niet lukken
Suc6 met je tentamen en hoop dat Lune beetje braaf is.
Ik ga vandaag ook weer lekker naar de paarden, denk dat ik Tjits ga rijden en morgen ga ik ze alle 3 rijden omdat ik dan m'n tijd moet uitzitten tot half 5 (ik heb dansles in lisse en vind het onzin om eerst half uur terug te fietsen en vervolgens half uur weer hetzelfde stuk richting nwh en totaal een uur..).
Goedemorgen allemaal! Succes met de practicums (of practica, wat ga je nu weer opensnijden??). En met het tentamen Sas, arme Lune naar de tandarts, ik haat de tandarts!!
Zo daar ben ik ook weer... Wat gaan we hard hier tegenwoordig!!! Kan het bijna niet meer bijhouden
Ik ga vrijdag om 13.00 naar Atlas toe... Moet eerst naar school van 10 tot 12... En dan snel op de fiets naar huis omkleden en dan weer naar Atje.... Die moet om 13.00 uit het land gehaald worden (wat ik voor het eerst buitenom langs de weg moet gaan doen dus dat wordt ook weer lachen.... Dus als dr iemand mee gaat is dat heeel mooi , want dan kan die Komiek meenemen ).
Maar ja ik hoor het wel of er vrijwilligers zijn!! Met bus 95 is het best goed te bereiken... (zal wel even mijn fiets gelijk daar bij de halte achterlaten, hoef ik niet met twee fietsen te slepen ). Ik hoor het wel of iemand om die tijd kan.... Het kan ook later maar dat moet ik dat ff gaan plannen met mijn rijden .