Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Wel leuk! En op Bonaire zijn die paarden toch allemaal wel (redelijk) rustig?
(De rest heb ik in een ogenblik gezien, waren toen maar 4 paarden mee op buitenrit)
)
) met Marion de eigenaresse
Tytje schreef:Op welk paard heb je gereden. Ik ga nl binnenkort daar rijden (en hopelijk heel vaak). Maar de meeste paarden van een paar jaar geleden zijn er niet meer. Dus graag wat info over de paarden die jou bekend zijn.
Shenavallie schreef:Arnold vertelde dat hij met Tjidde aan de kletter is geweest op de dijk.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
?[/quote]
[/quote]
marjoleinft schreef:vind je het gek dat ginger uithaalt als een ander paard met ze neus in dur kond zit maar ate van wie heb je dat eigenlijk dat ginger op me nieuwe stal met andere paarden niet kan opschieten ?
winnitou schreef:marjoleinft schreef:vind je het gek dat ginger uithaalt als een ander paard met ze neus in dur kond zit maar ate van wie heb je dat eigenlijk dat ginger op me nieuwe stal met andere paarden niet kan opschieten ?
Je weet toch ondertussen hoe de paardenwereld in elkaar zit.
wij weten nu b.v. ook al dat Arnold met zijn paard over de dijk scheurt.
meelen schreef:natuur5D schreef:lijkt mij trouwens ook leuk, carrousel, maar helaas mag je als volwassene alleen meedoen op een paard.en ik ruil mijn superpony echt niet in.
Er zijn toch ook manegepaarden, of mag dat niet.
Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
marjoleinft schreef:vind je het gek dat ginger uithaalt als een ander paard met ze neus in dur kond zit maar ate van wie heb je dat eigenlijk dat ginger op me nieuwe stal met andere paarden niet kan opschieten ?
mijn zwager heeft wel een keer op Nelson "gereden", ik kwam echt niet meer bij van het lachen. alleen al de houding waarin hij zat en hij dacht dat als je een slinger aan de teugels gaf Nelson wel vooruit zou gaan, net zoals in de cowboyfilm
Tsja er gebeurde natuurlijk helemaal niets. maae hij is er toch maar op gaan zitten. 

natuur5D schreef:ik heb ook geprobeert mijn man warm te maken voor de paardensport, maar helaas helaas.mijn zwager heeft wel een keer op Nelson "gereden", ik kwam echt niet meer bij van het lachen. alleen al de houding waarin hij zat en hij dacht dat als je een slinger aan de teugels gaf Nelson wel vooruit zou gaan, net zoals in de cowboyfilm
![]()
Tsja er gebeurde natuurlijk helemaal niets. maae hij is er toch maar op gaan zitten.
meelen schreef:Je weet toch ondertussen hoe de paardenwereld in elkaar zit.
wij weten nu b.v. ook al dat Arnold met zijn paard over de dijk scheurt.

een flinke middengalop vindt ik al heel wat. maar voor mijn gevoel ging ik reuze hard
meelen schreef:ja ik wel maar dat weten sommige mensen hier niet
natuur5D schreef:ik heb vandaag ook nog even over de leegwaterweg gescheurd, nou ja gescheurd, voor mijn doen dan heeen flinke middengalop vindt ik al heel wat. maar voor mijn gevoel ging ik reuze hard
! Was je alleen
? natuur5D schreef:ik heb vandaag ook nog even over de leegwaterweg gescheurd, nou ja gescheurd, voor mijn doen dan heeen flinke middengalop vindt ik al heel wat. maar voor mijn gevoel ging ik reuze hard
! Was je alleen
? meelen schreef:natuur5D schreef:ik heb ook geprobeert mijn man warm te maken voor de paardensport, maar helaas helaas.mijn zwager heeft wel een keer op Nelson "gereden", ik kwam echt niet meer bij van het lachen. alleen al de houding waarin hij zat en hij dacht dat als je een slinger aan de teugels gaf Nelson wel vooruit zou gaan, net zoals in de cowboyfilm
![]()
Was jij dat vanmiddag in de buitenbak?
Hackie schreef:natuur5D schreef:ik heb vandaag ook nog even over de leegwaterweg gescheurd, nou ja gescheurd, voor mijn doen dan heeen flinke middengalop vindt ik al heel wat. maar voor mijn gevoel ging ik reuze hard
Gaaf! Was je alleen
?