Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pumbaa_nr_1 schreef:wie wil er morgen met mij mee naar buiten ???
Vandaag maar half dagje werken (wilde eerst paar uurtjes eerder weg, maar heb echt zin om nog eerder weg te gaan
)Binar schreef:pumbaa_nr_1 schreef:wie wil er morgen met mij mee naar buiten ???
Ik zou wel willen, maar zit dan lekker in Loon op Zand![]()
![]()
Nog 1 nachtje slapen!!!!
Echt stom, werd vanochtend heel vroeg wakker, dacht ik gewoon ff dat het al zaterdag was!! Wat een tegenvaller zegVandaag maar half dagje werken (wilde eerst paar uurtjes eerder weg, maar heb echt zin om nog eerder weg te gaan
)
Over 2 uurtjes naar huis (nou ja eerst nog ff wat boodschappies halen voor het weekend)
jarno schreef:nou dat zal zeker tegen zijn gevallen haha.
maar echt waar nog een nachtje en dan gaan we .
zelfs ik heb er zin in om naar loon op zand te rijden kan je nagaan hoeveel zin jij er wel niet in hebt.
gr shir
Ik ben inmiddels lekker thuis, ff lekker lunchen
Dalijk alvast spullen klaarzetten voor morgen en de peerdjes nog ff hun beweging geven
zullen we morgen rond 11 uur gaan???? pb me dan a.u.b
met Marieke en John (eindelijk he.. dat heb ik al een jaar beloofd
).
.hij was donker grijs en het zweet zat op zijn hoeven!!!
Hoop dat ik het overleef met 2 dagen zonder bokt
Enneh Marion, ik weet dat je meeleest
Gesellie dat John en jij zondag samen een ritje gaan maken.
Ireentjuh schreef:Misschien wil ik ook wel mee naar buiten morgen ochtend!! Ik moet nog even kijken of dat gaat, anders ga ik toch wel wat vroeger op de ochtend ivm de warmte. (het wordt morgen 30 graden).
Vanavond een buitenritje met de wagenmet Marieke en John (eindelijk he.. dat heb ik al een jaar beloofd
).
Als er nog iemand mee wil is er nog 1 plekje vrij!
Robje vind het echt leuk als ie hard mag volgens mij!!!
Moeten we inderdaad nog maar eens doen!