Hallo onbekende voor mij haha. Ja hier ADHD. Les was soms echt concentratieloos maar zit nog heerlijk op gemiddelde! Vanaaf naar gemeentehuis voor aanvragen. Heb afspraak
_Lucy
Geplaatst: 09-01-14 17:59
Tuurlijk ben je niet de enige andrea! Had ik ook hoor. Eerst gingen al die speciale verrichten heel makkelijk en opeen wou bochtje achteruit niet meer super stom. Vanaf 1e x vond ik t super simpel en opeens wou het niet meer Gewoon even laten en de volgende keer vragen of hij het trucje nog een keer wil vertellen.
Maar het is heel erg frustrerend. Vooral omdat je weet dat je het kan. Ik ging ook heel veel stomme slordige fouten maken en ergerde me dood aan me zelf. Maar zoals mn instructeur ook al zei. Als je je er zelf aan irriteert dat je het fout doet komt het uiteindelijk wel goed. Het is heel belangrijk dat je het zelf weet en wilt verbeteren =)
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 09-01-14 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Thanks Franka Ja het is heel naar maar uiteindelijk zolang zij me negeert trek ik nog steeds aan het kortste eind. Ben bang dat ik nooit zal weten waarom het zo gegaan is...
ik weet eigenlijk niet precies wat adhd of add nou is. Ziekte of gewoon iets met gedrag? Is er echt iets met de hersenen aan de hand een afwijking? medisch gezien dan he. Of is het meer psychisch? Je leest zoveel op internet.. maar er schijnen wel medicijnen voor te zijn maar of dat ook echt werkt? Schijnt allemaal behoorlijk zwaar spul te zijn.
Sorry als ik hier iemand mee voor het hoofd stoot.
Ik vind het heel interessant al die stoornissen.. Heb er ook vanalles tijdens mijn opleiding over gehad.. Eigenlijk wil ik graag nog de opleiding doen die Rianne doet.. Dan ga je er nog dieper op in..
Ja patricia wat ik bedoel, is er echt iets 'mis' in de hersenen? Dus gebrek aan een bepaalde stof of iets met de neuronen enz. Of psychisch bedoel ik mee de denkwijze.
Bij ADHD is er een tekort aan neurotransmitters, oa dopamine. Dus de hersenen zijn inderdaad wat anders dan 'normaal'.
haha mijn moeder en ik hebben sinds vandaag een kat in huis. Hij is van een collega van me maar ivm omstandigheden konden ze hem niet houden. Dit weekend is hij op proef, Wietse is allergisch voor katten en we willen kijken hoe hij er op reageert. Wiebel was in het begin vooral boos, daarna heeft hij een hele tijd bij mij op de rugleuning van de bank gelegen en nu heeft hij zich verstopt achter de bench van de hond. Zittie de hele tijd te mauwen in z'n eentje, maar hij wil verder niks van me ik ben benieuwd hoe het gaat dit weekend, als Wietse er te heftig op reageert kan hij niet blijven helaas...
_Patriciaa
Geplaatst: 09-01-14 23:30
kim345 schreef:
Ja patricia wat ik bedoel, is er echt iets 'mis' in de hersenen? Dus gebrek aan een bepaalde stof of iets met de neuronen enz. Of psychisch bedoel ik mee de denkwijze.
nee ella. de hersenen zijn verder wel naam. alleen dopamine is een stofje die seintjes overbrengt . zoals het bij mij is uitgelegt. je moet het zien als een cd is een computer. en met een laser scant ie de CD. maar op het moment dat de scanner hapert. is de overdracht niet volledig en hapert de CD