Manon_S schreef:Volgens de DA aan de telefoon is dit iets wat al langer bezig is. (toen ik maandag belde)
Ik belde dus de eigenaar op met deze info en ze zei dat ze niet hoeste daar en beetje verkouden is.
Vind het gewoon allemaal toeval.
Snotterig, met spoed weg, volgens mijn DA speelt het al langer...
Heb gewoon het idee dat ze van der af moest omdat ze ziek is en ze geen DA wilde inschakelen.
Dan maar verkopen want we hebben zelf dan toch nog genoeg pony's over..
Vind het op deze manier echt slordig gaan hoe de vorige eigenaar doet en laat.
Totaal geen begrip voor mij steeds hetzelfde: ''je zag zelf hoe ze er uit zag toen ze weg ging''
Ja een snotneusje kan je makkelijk weghalen met een doekje als ik even kom kijken, pff.
En dan niet om betweterig te doen meis, maar dit is wel waarom ik je toen aangeraden heb om ABSOLUUT iemand mee te nemen die echt verstand heeft van paarden kijken en hier ervaring mee heeft.
Ik zou het namelijk echt oprecht poedersuiker voor je vinden, indien de DA komt met nieuws dat eventueel nog slechter is dan influenza of een verkoudheidje..
En ik ben dan bang voor je, als dit verzwegen is, WAT dan nog meer? Wie weet komen er rugklachten, zijn de hoeven niet enkel lang, maar ook verkeerde stand, etc..
Ik bedoel het allemaal goed, echt waar. Maar ik vind het moeilijk om blij te zijn, indien er zoveel mis kan zijn, snap je?