esiebessie schreef:Oh my ik ben zó vreselijk chagrijnig.Heb zin om alles kort en klein te slaan.. Blijk iets van allergisch te zijn ofzo voor schmink, kreeg ontzettend veel jeuk en het prikte enzo.. Maar van de docent moést ik het ophouden omdat ze nog een foto wilde van iedereen samen, die achteraf nieteens gekomen is..
En toen kreeg ik die schmink er vet moeilijk af.. En toen pauze, vroeg een klasgenoot daarna of ik haar wilde schminken, zeg ik nog: ja maar dat kan ik niet. Maar dat maakte niet uit volgens haar.. Was ik net 10 minuutjes bezig zegt de docent dat iedereen naar huis mag!
Maar nee, ik moést haar af schminken. Kreeg ik steeds commentaar; ja je doet het niet goed en liep ze steeds te pushen, toen had ik echt de neiging om d'r te slaan.
En toen was ik klaar.. Loop ik naar me fiets.. Lekke band.
![]()
![]()
AARGH.
Oeei dat is niet fijn nee, goed koelen indd met water. Ik zou het niet gedaan hebben hoor,
wel je grenzen aangeven want volgens mij ging dat meisje er gewoon overheen!!
Pech dag voor jou nu duss
Heb zin om alles kort en klein te slaan.. Blijk iets van allergisch te zijn ofzo voor schmink, kreeg ontzettend veel jeuk en het prikte enzo.. Maar van de docent moést ik het ophouden omdat ze nog een foto wilde van iedereen samen, die achteraf nieteens gekomen is..
En toen kreeg ik die schmink er vet moeilijk af.. En toen pauze, vroeg een klasgenoot daarna of ik haar wilde schminken, zeg ik nog: ja maar dat kan ik niet. Maar dat maakte niet uit volgens haar.. Was ik net 10 minuutjes bezig zegt de docent dat iedereen naar huis mag!
En toen was ik klaar.. Loop ik naar me fiets.. Lekke band. 
". Heb ik straks gele tanden en ben ik gevlekt
De rest vries ik wel in hahaha!