Hmm ik wil terug! Moet nog 2 weken wachten! Echt raar om nu alleen thuis te zijn. Ik ga zo maar de eerste was er in gooien (had nog geen zin gister). en heb al helemaal geen zin om weer aan schoolwerk te beginnen! Maar eerst eens m'n bed uit...
ja dat had ik ook, op t reelaer ben je continu bezig, er is altijd wel iemand die tegen je praat. en thuis is het zo stil... had je nog foto's gemaakt?
Nee echt heel weinig. Een paar van de ijsco's los in de bak woensdag ochtend. We willen in week 7 nog foto's maken als t dan beter weer is. Nu gingen we echt niet voor de lol ff de wei in met die bagger zooi En onderweg kon ik geen foto's maken, had geen tasje mee of iets.
heee HEb gelukkig wifi in de trein. (: Haha kwam net op station Heino Maud en Louise tegen die iemand van de leiding denk ik ophaalde op het station. (:
https://picasaweb.google.com/christienvoss/TREC de eerste paar staan er op ga zo 2e kaartje zoeken (ben er ok achter waarom dat kaatje zo snel vol zat.. er stonde nog poster van mijn studie op want had hem een keer als usb kaart gebruikt )
haha speelkwartierfilmpje is leuk zo! Welke gaat daar voorop? Ziet er echt leuk uit met zijn 4e oh daarna filmt iemand anders jullie of niet? heeeeu zie Olina langskomen met Rosado Ooh ja rijden jullie om de beurt voorop? Hoe is dat precies anders dan met JT? Op de Holterweg zie je de anderen ook echt niet meer