What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:04

winnitou schreef:
ATE schreef:
ben benieuwd hoe je gesprek is geweest winn

hij kwam in eerste instantie niet opdagen, totdat hij werd gebeld door buurtbemiddeling. Deed weer overdreven zijn excuus, duizendmaal sorry en weet ik veel wat nog meer
ach hij belooft vanalles, ben benieuwd wat er van komt.
Eigenlijk gewoon zielig hoe iemand zo kan denken, heeft gewoon een kronkel, maar dat is niet gek met de gedegenereerde hersencellen.
Hij is aan het minderen met blowen (dat merk ik wel al).

Daar zou je toch even vriendelijk z'n adamsappeltje van naar binnen willen drukken.... wat een kl**tzak!!!! Iedereen zit klaar, heeft tijd en energie erin gestoken en dan dit.... Ik haat dat soort "mensen"... -:(-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:06

Hackie schreef:
Ben de fotos aan het opladen van de paardjes.

Hengstje heet Sombra, dat is me dr 1 oefff....
Maar heb ook een beetje een slechte start gehad.

1) stond 6 uur op de trailer naast een merrie
2) Kreeg op curacao een mix van melasse/haver/mix
1 bom suiker dus (niks tot geen hooi want dat is zo duur :D )
3) Merrie is ondertussen hengstig :D

Op de kinderboederij (die er naast ligt, lopen ook nog twee merries)

Maar maandag gaan de ballen eraf :j en hij staat op 'hooi dieet :D ' dus het kan alleen maar beter.

Merrietje heet Lattina, super beestje, kun je op je pinken rijden.
Heel gevoelig, echte merrie.

Meneer op Curacao heeft nog een hele mooie/leuke merrie te koop staan: Barbie die wil Joyce wel hebben natuurlijk :))
Het schijnt een vosmerrie te zijn. Maar even sparen dus.

Eerst dacht ik: hooi duur????? Maar inderdaad, dat moet natuurlijk ook allemaal geïmporteerd worden! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:09

Zo, en nu weer verder met verven! Ik vind het wel erg kil hoor, die witte kleur! Zelf ben ik echt van de (knal)kleurtjes en dan die koude witte laag.... bah, we moeten er wel echt een tegenkleur bij hebben anders gaat het in no-time weer terug naar wat het was! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 09:34

Shenavallie schreef:
Zo, en nu weer verder met verven! Ik vind het wel erg kil hoor, die witte kleur! Zelf ben ik echt van de (knal)kleurtjes en dan die koude witte laag.... bah, we moeten er wel echt een tegenkleur bij hebben anders gaat het in no-time weer terug naar wat het was! :D

weet niet of je al tegen kleur heb maar bij de praxis hebben we van histor vele kleuren afgeprijst van 50 euro naar een 10 euro
mankeerd niks aan alleen krijgen de verven een nieuwe verpakking dus worden deze opgeruimt

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 11:12

Nicole1995 schreef:
Tytje schreef:
Winnitou, heerlijke winkel Wala. Wij zijn vanmiddag evn naar Decathlon geweest voor een rijbroek en rijlaarzen voor Thierry.

Waar zit dat Tytje?

Ja, Shen zei het al bij de Villa Arena. Het is de afslag voor de Ikea (Transferium). Heel veel parkeergelegenheid en daarom heen zitten winkels. Decathlon is zeker niet duur!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:17

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

weet niet of je al tegen kleur heb maar bij de praxis hebben we van histor vele kleuren afgeprijst van 50 euro naar een 10 euro
mankeerd niks aan alleen krijgen de verven een nieuwe verpakking dus worden deze opgeruimt

Super, bedankt voor de tip!!!!! Gaan Dennis en ik een dezer dagen meteen kijken!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:18

Moet wel eerlijk bekennen dat het erg opknapt hoor! Ik vond het andere kleurtje dan wel warmer, maar het oogt nu wel een stuk netter! :D Dus daarin moet ik Dennis wel gelijk geven, hi hi!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 17:17

Hallo allemaal :wave:,

Wij zijn weer thuis. Hebben echt heel erg genoten, maar dat hadden jullie vast al begrepen := . Nu nog lekker verder genieten van nog 10 dagen vrij *\o/* , en als het weertje zo blijft als vandaag ben ik helemaal super tevreden. Ik heb net toch maar even 2 uurtjes geslapen, want we hebben vannacht in het vliegtuig geen oog dicht gedaan.

Ik heb nog niks terug gelezen hoor. Ga nu eerst ff een boodschapje doen en dan de foto's op de pc zetten. Dus daarvan zien jullie later vast nog wel wat van voorbij komen ;) .

Doegie :evaw:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:44

@ Liquita: WELKOM THUIS!!!!!! *\o/*

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 18:06

welkom terug liquita en erik

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 18:14

Je treft het wel Liquita, met de komende zonnige dagen. Eindelijk heeft NL weer zon. Morgen gaan we weer naar het Twiske met de paarden!!!!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:08

Tytje schreef:
Je treft het wel Liquita, met de komende zonnige dagen. Eindelijk heeft NL weer zon. Morgen gaan we weer naar het Twiske met de paarden!!!!!!

Leuk, het is er super weer voor!!!!!! Alvast enorm veel plezier!!!! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 20:11

Dank jullie wel! Vind het ook wel fijn om weer thuis te zijn. Al zijn we alle twee zo duf als ik weet niet wat. Beetje raar in ons hoofd, en mijn darmen/buik is niet helemaal wat het moet zijn. Maar hou het maar op wat last van een jetlag.

@ Tytje, ik heb een stukje van de zon zoals beloofd mee genomen ;) . Heerlijk hoor, naar het Twiske. Veel plezier!!!

@ Shanavallie, hoe is het met Maisie?

@ Mntj, hoe gaat het met je knie?

@ Ate, gefeliciteerd met Nick!!!

@ Hackie, leuke foto's van Sophie First of July :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 21:08

Wij duiken ons bed in, kunnen onze ogen niet meer open houden. Gelukkig nog wel ff kunnen rekken tot nu toe. Kunnen we tenminste een normale nacht maken, en hopelijk zitten we morgen weer in het normale ritme. Werkt het beste zeggen ze. Ik moet zeggen op de heen weg had ik minder last van een "raar" gevoel in m'n lichaam. Nu voel ik me echt niet helemaal lekker. Dus zeg snel WELTERUSTEN!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:24

Hey Liquita, fijn te lezen dat jullie het lekker hebben gehad.
En natuurlijk super dat je wat zon hebt meegenomen.

En slaap lekker, hopelijk voel je je morgen een stukkie beter.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:26

Nicole: wat waren je punten vanavond ??
En weet je ook de punten van Bonita en Ellis ??

En uiteraard ben ik ook ontzettend benieuwd naar de punten van Heleen op NoNo.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:47

kreeg net een sms van Heleen: 200 ptn en de eerste plaats +:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:09

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
hij kwam in eerste instantie niet opdagen, totdat hij werd gebeld door buurtbemiddeling. Deed weer overdreven zijn excuus, duizendmaal sorry en weet ik veel wat nog meer
ach hij belooft vanalles, ben benieuwd wat er van komt.
Eigenlijk gewoon zielig hoe iemand zo kan denken, heeft gewoon een kronkel, maar dat is niet gek met de gedegenereerde hersencellen.
Hij is aan het minderen met blowen (dat merk ik wel al).

Daar zou je toch even vriendelijk z'n adamsappeltje van naar binnen willen drukken.... wat een kl**tzak!!!! Iedereen zit klaar, heeft tijd en energie erin gestoken en dan dit.... Ik haat dat soort "mensen"... -:(-

Ach je kunt hem niet veranderen zal ie toch echt zelf moeten doen. Dat soort loosers worden hier nog veel te veel hun hand boven het hoofd gehouden en krijgen nog heel veel gedaan. Moeten hier eindelijk eens harder worden. Maar ja als je alles doogd (volgens mij betekend dogen, toestaan, niet optreden tegen iets wat eigenlijk niet mag. Synoniem: dulden `het gedogen van softdrugs voor persoonlijk gebruik` '
maar ze zijn er bij vergeten te regelen: zolang er geen (over)last veroorzaakt worden)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:09

Hoi Winn, ook nog wakker !!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:12

Hackie schreef:
winnitou schreef:
Valentino's ogen zijn minder ontstoken, goed zalfje had ik gekregen van de DA. Mary liep vanavond los op het erf bij Veldt op zoek naar gras. Ze liep gewoon onder de linten van de paddock door, volgens mij buigend door haar knieën, want zo klein is ze niet.

gelukkig voor val
mary die blijft jong in haar hart
het is en blijft Mary

:') schatje <3

de goede oude tijd he,

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:21

Shenavallie schreef:
Citaat:
had het mezelf beloofd als ik er vijf kilo af had. Moet zeggen dat ik het wel waard vind hoor, zit heerlijk en is nog mooi ook

Vijf kilo? Knap hoor, hoe het je dat gedaan? Wil ik nl. ook, maar dan keer vier, ha ha! :D
Ik draag alleen verkleiners, anders ben ik net Dolly Parton, en heb daar mijn merk al in gevonden. Wel duur (40 Euro per BH), maar het zit prima!

hoe doe je dat verkleiners (een soort inbinder)

Hoe ik het heb gedaan....meer eten. Ik at te weinig.
Eet nu gewoon goed maar denk er wel om wat de mond in gaat.
Neem b.v. naar mijn werk brood, kaas, komkommer, tomaat e.d (gekookt eitje, kipfilet, sla, paprika, (komkommer)salade) mee. en natuurlijk ook variëeren (maar ben een echte kaaskop dus eet ik dat ook graag op brood). En ik zorg dat ik altijd fruit mee heb (niet dat ik dat altijd ook opeet)
Doordat het goedgevulde boterhammen zijn heb ik ook geen trek tussen door. heb nu al moeite om mijn brood wegtewerken (qua hoeveelheid).
Daarnaast eet ik gewoon warm alleen denk ik er wel om wat er op mijn boord komt. OOk hier geldt voldoende eten.
en mijn ontbijt moet ik ook nooit overslaan.
Wat voor mij goed werkt is ook echt de tijd nemen om te eten, niet meer die gesmeerde boterham achter de computer tijdens de werkzaamheden door, maar er even voor gaan zitten (kan niet altijd maar dan maak ik wel de broodjes klaar en eet gewoon met mes en vork achter de computer)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:25

LIQUITA schreef:
Hallo allemaal :wave:,

Wij zijn weer thuis. Hebben echt heel erg genoten, maar dat hadden jullie vast al begrepen := . Nu nog lekker verder genieten van nog 10 dagen vrij *\o/* , en als het weertje zo blijft als vandaag ben ik helemaal super tevreden. Ik heb net toch maar even 2 uurtjes geslapen, want we hebben vannacht in het vliegtuig geen oog dicht gedaan.

Ik heb nog niks terug gelezen hoor. Ga nu eerst ff een boodschapje doen en dan de foto's op de pc zetten. Dus daarvan zien jullie later vast nog wel wat van voorbij komen ;) .

Doegie :evaw:

fijn dat jullie genoten hebben, ben benieuwd naar foto's.
Nu nog even genieten van de naweeën (de was)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:25

xan schreef:

YEAHHHH!!!
1e plaats met 199 punten,moet volgende keer L2 van Grardus.
Bonita 2e plaats in de L1 ook, met 185 punten.
Van Ellis weet ik het niet.

Zo trots op mijn lieve schat :D
Ze is heerlijk verwend hoor.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:28

xan schreef:
Hoi Winn, ook nog wakker !!

ja had er eigenlijk al lang in willen liggen, vannacht was het 3 uur en acht uur ging de wekker weer.
Waren vandaag laat terug uit Duiven (mijn nichtje vierde haar 18de verjaardag en moest daarna mijn ouders eerst naar de camping in Doorwerth terugbrengen). maar zit/lig nu lekker opde bank

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:29

Nicole1995 schreef:
xan schreef:

YEAHHHH!!!
1e plaats met 199 punten,moet volgende keer L2 van Grardus.
Bonita 2e plaats in de L1 ook, met 185 punten.
Van Ellis weet ik het niet.

Zo trots op mijn lieve schat :D
Ze is heerlijk verwend hoor.

gefeliciteerd met het behaalde resultaat