Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fe_m_ke schreef:ben net terug van een buitenrit in Loon op zand. het was weer erg leuk! ik zat op een 4 jarige ruin, echt een heel leuk paard! je kon wel merken dat hij nog zo jong was, bijv bij het springen werd hij nogal heet, maar het was echt een schatje
foto's volgen nog!
Monica24 schreef:Fe_m_ke schreef:ben net terug van een buitenrit in Loon op zand. het was weer erg leuk! ik zat op een 4 jarige ruin, echt een heel leuk paard! je kon wel merken dat hij nog zo jong was, bijv bij het springen werd hij nogal heet, maar het was echt een schatje
foto's volgen nog!
Ja, was leuk, en toch nog wel erg lekker weer, behalve 1 klein buitje. Het is echt mooi om daar te rijden.
Springen was ook wel leuk over boomstammen (behalve de ene keer dat Fem een kettingbotsing veroorzaakte doordat haar jonkie het even niet meer zag zitten). Ik zat achteraan, dus dat was behoorlijk stofhappen. Ik zat een op soort pony (Nemo), wel een leuk beestje, kon nog best springen, maar volgende keer weer op een "echt" paard.
Fe_m_ke schreef:Monica24 schreef:
Ja, was leuk, en toch nog wel erg lekker weer, behalve 1 klein buitje. Het is echt mooi om daar te rijden.
Springen was ook wel leuk over boomstammen (behalve de ene keer dat Fem een kettingbotsing veroorzaakte doordat haar jonkie het even niet meer zag zitten). Ik zat achteraan, dus dat was behoorlijk stofhappen. Ik zat een op soort pony (Nemo), wel een leuk beestje, kon nog best springen, maar volgende keer weer op een "echt" paard.
Hahaha ik lig gelijk weer in een deukdat arme beest parkeerde mij zo tegen een boom! 'Ja daar ga ik dus echt niet overheen!'
Monica24 schreef:Ja, die is er nog, (erg lomp is ie).
Zat net op een site van van Loon te kijken, zag dat het paard waar ik 2x een weekend op heb gereden weg was (Esprit). Is wel een leuke site als je weleens bij Van Loon komt.
http://manegevanloon.websitemaker.nl/vanloon/3763126