Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ziet er leuk uit Slash voor de kar!Manon_S schreef:Werkse!!
Ik heb echt een super dag gehad.
Rond 11 uur was ik bij de pony's, lekker Dotje mooi geborsteld en 3 kwartier mee gewandeld.
Daarna Slash geborsteld en heeft de eigenaresse me geleerd hoe ik hem moet optuigen voor de kar en heeft ze me op de kar wat aanwijzingen gegeven.
En daarna mocht ik met hem alleen het bos in. Nou wat gaat hij hard op een bepaald stuk haha
.
Zij gaat daar altijd met hem galoperen en dat merk je wel zeg, kon hem heel moeilijk houden daar, dus liet ik hem ook maar gaan.
Geweldig om te zien dat hij zo graag voor je wilt werken en dat hij er echt plezier in heeft.
Als de eigenaresse morgen thuis is ga ik denk ik weer met de kar, denk niet dat ik het optuigen nog helemaal weet. en anders probeer ik het gewoon
.
Filmpje;
http://tinypic.com/player.php?v=344w780&s=3
Lekker in stap door het park;
. Astor schreef:Leuk hoor ManonZiet er leuk uit Slash voor de kar!
Thanks, ik ga nu doegg!
.
.
. Astor schreef:Goede morgen
Vandaag heb ik veel te regelen en te doen. Dus wordt een druk dagje voor me![]()
Manon, Oh okee, maar je merkt wel dat ze veel energie krijgen en graag hun stal uitwillen
Maar wel fijn dat ze weer in de middag in de paddock mogen en dan snachts op stal. Dan krijgen ze toch beweging als ze in de paddock staan.
Wel weer lekker dat de eigenaresse bijna weer thuis komt want dan hoef jij niet meer te voeren. En dan kan je ze wel lekker beweging geven
Sabine, Zo leuk dat je op Kamona zat! Ze is hardstikke leuk! Jammer dat je geruild hebt voor Jozele.. Maar wel leuk dat je een compliment kreeg dat je haar lekker aan het lopen had
Melanie, Haha ja dat had je wel kunnen verwachten van mij. Echt een super mooie hengst en gewoon helemaal mijn type paard kwa uiterlijk.
Best moeilijk denk ik als er 2 paarden op Nicky lijken he?Nou misschien vind je beetje troost bij hun toch
En wat leuk dat je weer op Ultra hebt geredenBen nu eigenlijk ook echt weer benieuwd hoe Ultra er in het echt uit ziet haha.
Maar echt fijn dat het rijden zo lekker ging en dat je zo veel vrijheid van de eigenaresse krijgt! Kan je beetje afwisselend werk doen
Kirsten, Nog gefeliciteerd met je opa & oma! Jammer dat het weer nu een beetje bewolkt is. Wij hebben nu mazzel want het zonnetje schijnt!
Wel met een paar wolken, dat wel maar het is beter als regen
Elja, Leuk zeg dat je dinsdag weer naar Boefie toe gaat een keertjeEn dan mag je ook nog lekker met hem springen! Zal hij leuk vinden!
Wat erg zeg van die jongen...![]()
Iris, Hee vakantie ganger! Leuk dat je weer even op bokt komt! Ben jaloers op je, ik wil ook op vakantieGelukkig zie je Val snel weer!
Wie rijd en verzorgt hem nu eigenlijk?
Maar gelukkig is het hire wel gezellig met m'n nichten
Iig lekker vertrouwd enzo! Ze vertelde dat tot nu toe alles goed gaat enzo, dus dat is echt heel leuk
, dankje
.
.
.
.
. Manon_S schreef:Eigenaresse is morgen tussen 11 en 12 thuis dus kan ze kijken of ik Slash goed optuig voor de kar.
Heb dat nog nooit gedaan, vandaag liet ze me het deels zien en deels zelf doen.
Dus ben blij dat ze er morgen is, dan tuig ik Slash zelf op en kijkt zij of ik het goed doe.
Ben altijd bang dat ik het verkeerd doe en dat er iets los schiet ofzo tijdens de rit.
Manon_S schreef:Kan ook door de compositie komen, en de foto is ook niet zo recht genomen.