ik loop stage bij n asiel he, die nemen alle hulp aan die ze krijgen.. en dus ook van gesloten inrichtingen enzo.. er was dus zon vrijwilliger, uit een gesloten inrichting, die was voor de 2e keer er.. en toen smiddags ging ze wc's schoonmaken, en om 2 uur ging ze weg. niemand er bij nagedacht dat ze in zon inrichting zat en niet zonder toezicht naar buiten mocht.. om 4 uur kwamen die mensen van der inrichting der ophalen was ze dus al weg.... en nu is ze vermist...
en k hoorde van me broer dat ze met allemaal helicopters hadden lopen zoeken in zeist boven het bos enzoo..
Oh oh... snap niet als inrichting dat je niet goed uitlegt wat de regels zijn omtrent zulke dingen... je kan er toch niet vanuit gaan dat asielmedewerkster precies weet hoe je moet omgaan met iemand uit een gesloten inrichting... maar goed.. wel erg vervelend.
naja ze was ook alleen binnengekomen dus wij dachten ze gaat ook alleen weg (naja onze begeleiders dan..) maarja hun natuurlijk helemaal ongerust enzo..
naja kunnen jullie niks aan doen hoor! ze mogen blij zijn dat ze bij jullie lekker bezig kan zijn..! en hun zijn voor het toezicht jullie niet! lekker stom van ze
Oh, lekker dan. Wel slecht ja dat zo'n inrichting dat niet verteld of even duidelijk vermeld. Of hadden ze dat wel gedaan?
Straks gaan we met school naar Vlaardingen/Rotterdam, naar het verzetsmuseum en een of andere vrouw ontmoeten die een prijs krijgt. Geen zin in! Degene die naar Amsterdam gaan die gaan naar het Anne Frank huis, dat lijkt me veel leuker. En die naar Den haag gaan die gaan een zwaar bewaakte gevangenis in waar ze vroeger mensen martelde ofzoiets.
Zooo pfff! Die hengst Tsjalling waar ik jullie over vertelde.....hij is vermoeiend!!!! Ik was na 1 rondje al moe, niet vooruit te branden dat ding!! Daarna zweep gekregen, toen ging het wel wat beter maar ben egt moe nu!!! Ik mag hem nu op dindsdag en donderdag rijden als ik tijd heb, maar ik rij Tsaakje ook gewoon nog op maandag en woensdag. Dus ik denk niet dat ik tijd heb om hem ook nog elke x te rijden. Maarja was wel leuk!
Jah en dan ook nog op vrijdagaaf op de manege rijden... Maar ik moet een kwartier met de sneltrein om er te komen en van half 8 geloof ik gaat die maar eens per uur terug met een stoptrein en ik wil niet zo laat thuis zijn...ik wil eigenlijk altijd voor het avondeten naar syal zijn geweest. En ik moet het ook redden met school natuurlijk, dus het ligt er denk per week aan of ik wel of niet hem gaat rijden.