Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ik moet leren dus ik ga mezelf bedwingen.......denk ik
.

meelen schreef:Heb alleen nog geen lekkere olebollen gevonden voor de 31ste.
van de Lekkere Dingen Bakker zijn heeeeeeeeeerlijk. 

xan schreef:Het was een dagje manege voor mij vandaag.
Ik was er vanmorgen om 10 uur om NoNo in te vlechten voor de wedstrijd van Joline.
Ze heeft goed gereden, ze was 1e. Helemaal blij dus.
Ik ging pas rond 15.00 uur naar huis. Ben vanavond dan ook helemaal rosig (hoe schrijf je dat ???) van een dag buiten bezig zijn.
Eigenlijk had ik om 22.00 uur nog een priveles van Grardus, maar die heb ik afgezegd. En dat is maar goed ook, want ik heb helemaaaaaal geen zin meer om de deur uit te gaan.
Yinari schreef:Coming to America!!! O die is zooo leuk. Ik moet leren dus ik ga mezelf bedwingen.......denk ik
.
Ik heb wel met water rondgelopen vanmiddag maar echt dorst had je pony niet
_sandra schreef:Yinari schreef:Coming to America!!! O die is zooo leuk. Ik moet leren dus ik ga mezelf bedwingen.......denk ik
.
hihi, ik denk dat iedereen die bokt lest willie water heeft gegeven. die heeft nu een heele waterbuik hihi!!! bedankt hoor voor jullie goede zorgen!peet ging vanaaf laat nog op liquita rijden, dus die zou ook nog ff met een emmertje langsgaan! verwende pony hihi

xan schreef:GAAT ER NOG IEMAND VAN HIER MORGENMIDDAG NAAR DE BORREL BIJ VELDT ???????

winnitou schreef:xan schreef:GAAT ER NOG IEMAND VAN HIER MORGENMIDDAG NAAR DE BORREL BIJ VELDT ???????
Heb je wat specifiekere info, had begrepen dat het om vijf uur begint (van jou). staat niks over op de site en aangezien ik steeds op de manege ben als de kantine gesloten is weet ik er verder niks van.
)
meelen schreef:17.00 uur????? Wat een rare tijd. Is zeker voor mensen die niets anders te doen hebben dan op een manege rond te hangen.

xan schreef:meelen schreef:17.00 uur????? Wat een rare tijd. Is zeker voor mensen die niets anders te doen hebben dan op een manege rond te hangen.
Het is vanaf. (ik weet niet tot hoe laat jij doorwerkt op oudejaarsdag)
Tot hoe laat weet ik niet.
Op zich vind ik het niet zo gek hoor. Nieuwjaarsborrels zijn meestal op 3 of 4 januari. En bij Veldt lukt die datum waarschijnlijk niet. Dus daarom waarschijnlijk een borrel op oudjaar.
xan schreef:winnitou schreef:Heb je wat specifiekere info, had begrepen dat het om vijf uur begint (van jou). staat niks over op de site en aangezien ik steeds op de manege ben als de kantine gesloten is weet ik er verder niks van.
Hangt aan de kantine deur (kun je goed lezen als die dicht is)
Meer weet ik ook niet, vandaar mijn vraag.
_sandra schreef:Was al gebeurd. Nick heeft voor dat ik ging rijden nog water gegeven en Iris na het rijden om 23 uur. We hebben bij Gispy nog even de deken aan de voor kant vast gemaakt, die zat helemaal los.Yinari schreef:Coming to America!!! O die is zooo leuk. Ik moet leren dus ik ga mezelf bedwingen.......denk ik
.
hihi, ik denk dat iedereen die bokt lest willie water heeft gegeven. die heeft nu een heele waterbuik hihi!!! bedankt hoor voor jullie goede zorgen!peet ging vanaaf laat nog op liquita rijden, dus die zou ook nog ff met een emmertje langsgaan! verwende pony hihi
. Wij moeten nu dus waarschijnlijk morgen onze paarden ook water gaan geven. Helaas het is niet anders.