Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Mijn ma gaat die mobiel terug brengen..
Hoezoo dat?!
Ze snapt er geen reet van. Die mobiel is te hoog gegrepen voor haar.
Tis met touch screem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Mijn ma gaat die mobiel terug brengen..
Hoezoo dat?!
?!
Citaat:Das echt weer een Kirsten - actie..
Multi blabla.. Is iig wel makkelijker dan open vragen
Iriis_ schreef:Hahahahaha! Echt waar?!
Maar dan ben jij toch wel zo aardig om die mobiel voor haar te gebruiken?

)
Melanieetjuh schreef:Deze is ook wel intressant;
http://nl.youtube.com/watch?v=tNMIz-RjJ ... re=related
Op een gegeven moment pleurt die ruiter er half af.. En toch gaat het paard voor haar stilstaan, zodat ze erop kan komen!
Als ik paard was, wist ik wel wat ik had gedaan..
Melanieetjuh schreef:
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:
Leuke paarden maar daar hebben ze ook wel veel voor gedaan om ze zoo te krijgen en die zijn niet altijd leuk!

! 

Melanieetjuh schreef:Ik ga zo maar even mijn laarzen mooi poetsen.
Zodat ze morgen éxtra blinken, en me succes wensen.
En me andere spullen alvast klaar leggen, zodat ik gewoon al bijna helemaal klaar ben!

!Flevolander schreef:Melanieetjuh schreef:Ik ga zo maar even mijn laarzen mooi poetsen.
Zodat ze morgen éxtra blinken, en me succes wensen.
En me andere spullen alvast klaar leggen, zodat ik gewoon al bijna helemaal klaar ben!
Heb je leren?
zo ja...
Ten eerste heb je schoenpoets nodig en wel van het merk KIWI.
In de meeste supermarkten is dit wel te koop, in de kleur van je laarzen. Daarnaast heb je wattenschijfjes nodig, een paar oude panty's, een schoenpoetsborstel voor het uitpoetsen en een aansteker. Maak de laarzen goed schoon, er mag geen zand of modder opzitten en de laarzen moeten aan de buitenkant droog zijn. Maak vervolgens ongeveer vier wattenschijfjes nat en knijp ze goed uit. Steek de schoenpoets aan met de aansteker (doe dit buiten, voor de veiligheid) en laat het even branden, zodat het kan smelten. Doe het dekseltje op het doosje, zodat het vuur dooft. Doe echter nooit het dekseltje er helemaal op, want dan ontploft de schoenpoets en zit je helemaal onder!
Smeer met de vochtige wattenschijfjes de vloeibare schoenpoets dun op de laarzen (niet op de binnenkant, want dan wordt je shabrak haast niet meer schoon) en laat het stollen
Poets de laarzen zachtjes uit met de schoenpoetsborstel en vervolgens net zo lang met de panty's over de laarzen poetsen, totdat ze glimmen. Het resultaat is nooit direct zichtbaar, het duurt enkele malen voordat een optimaal glans ontstaat!
(bron anky.nl)