Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Hoi! Ik heb zowaar Bokt weer eens gevonden! Hoe is het met jullie?
xan schreef:smuidra schreef:Goed gedaan Xan. Ga zo door.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je, we doen ons best![]()
Kom je een keer kijken ??? Is toch bij jou om de hoek ???
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Hoi! Ik heb zowaar Bokt weer eens gevonden! Hoe is het met jullie?
Je hebt wat te lezen Shenavallie, dan weet je hoe het hier met de bokkers gaat?
Hoe gaat het met jou en je maissie?
Is je huis al verkocht?
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Je hebt wat te lezen Shenavallie, dan weet je hoe het hier met de bokkers gaat?
Hoe gaat het met jou en je maissie?
Is je huis al verkocht?
Hoi!
Voordat ik antwoord op jouw vraag geef, hoe is het met de operatie gegaan? Ik heb niet zoveel tijd en zin om alle pagina's na te lezen![]()
winnitou schreef:Eindelijk 4 uur achterelkaar geslapen vannacht, gaat voor uit.
Kom net terug uit het ziekenhuis. Ben voor de laatste controle geweest bij de internist voor mijn schildklier. (Moet het wel in de gaten blijven houden en bij veranderingen meteen bellen en komen.)
Straks weer naar het ziekenhuis voor Fysio en naar de orthopeed, vanmorgen al bloed wezen laten prikken.

winnitou schreef:Bij de orthopeed geweest: De antibiotica slaat aan gezien de bloedwaarden. Das mooi. Volgens de orthopeed moet het nu met sprongen vooruit gaan. Volgens hem zit ik binnen de 3 maanden weer op het paard.
Heb weer flink getraind bij de fysio. Lig nu even op bed bij te komen voordat rowan uit school komt.
smuidra schreef:winnitou schreef:Bij de orthopeed geweest: De antibiotica slaat aan gezien de bloedwaarden. Das mooi. Volgens de orthopeed moet het nu met sprongen vooruit gaan. Volgens hem zit ik binnen de 3 maanden weer op het paard.
Heb weer flink getraind bij de fysio. Lig nu even op bed bij te komen voordat rowan uit school komt.
Dit is goed nieuws Winnetou ga zo door kan je meedoen aan de volgende kür op muziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Shenavallie schreef:Hoi! Ik heb zowaar Bokt weer eens gevonden! Hoe is het met jullie?
. Met mij gaat alles prima, buiten een lekkere koortslip dan
. winnitou schreef:Bij de orthopeed geweest: De antibiotica slaat aan gezien de bloedwaarden. Das mooi. Volgens de orthopeed moet het nu met sprongen vooruit gaan. Volgens hem zit ik binnen de 3 maanden weer op het paard.

winnitou schreef:@Smuidra, je hebt van je vader toch ook zo'n mooie foto in de woonkamer hangen?
Waar zat je vader bij?