stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-12 20:09

AndreaB schreef:
Morgen wordt het als het goed is wel mooi weer, dus weer tijd voor een lekker buitenritje! Om knollie psychische tevreden te houden <3

ik hoop het want moet buiten losrijden

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 21:25

Knollie was het geloof ik met me eens dat ze gisteren hard heeft moeten werken :o Ze kwam een beetje vermoeid over vandaag. Heb het maar kort gehouden voor vandaag.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 21:25

Succes met je wedstrijd morgen!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 22:34

Iedereen veel succes met de wedstrijden en veel plezier op de buitenritjes haha!

Ik zoek lekker de sneeuw op morgen en sta lekker 8 uur lang op de piste, héérlijk! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 08:48

AndreaB schreef:
Succes met je wedstrijd morgen!

Thanks,goed dat ik nog even kijkvop starttijden want schema is helemaal omgegooid en ik moet nu ineens als derde starten ipv een na laatste. Ook wek jammer dat er nu 2 tussen zitten ipv 1 ,nu hopen op fijne rit.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 08:49

Desteney_ schreef:
Iedereen veel succes met de wedstrijden en veel plezier op de buitenritjes haha!

Ik zoek lekker de sneeuw op morgen en sta lekker 8 uur lang op de piste, héérlijk! :D

Niet naast piste gaan he

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 08:59

Op de piste klinkt ook niet verkeerd! Jij ook veel plezier vandaag!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:49

Als ik zo naar buiten kijk krijg ik niet echt heel veel zin om dat ritje te gaan maken. Las op inet dat het kan gaan hagelen en dat er een flinke wind staat -O-

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 10:00

AndreaB schreef:
Als ik zo naar buiten kijk krijg ik niet echt heel veel zin om dat ritje te gaan maken. Las op inet dat het kan gaan hagelen en dat er een flinke wind staat -O-

Ik moet buiten losrijden

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:02

Ook geen feest met dit weer. Komt hier net een flinke bui naar beneden :\ Heb zo'n vermoeden dat ik de psychische gesteldheid van knollie nog even verwaarloos :o Heb er denk ik niet zoveel trek in om een rit van 3 uur te maken met dit weer.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 10:03

Heb ook maar setje droge kleren ingepakt nu en neem brillenkoker mee zodat ik buiten geen natte bril krijg anders kan ik binnen letters niet meer lezen en wil deze x niet verkeerd rijden

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:04

hihi goed voornemen! :D Zou toch zonde zijn. Heb jij met rijden geen last dat je bril steeds afschuift trouwens? Ik heb namelijk ook een bril, maar als ik daarmee ga rijden zit hij constant op het puntje van mn neus. Echt super irritant!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 10:05

AndreaB schreef:
hihi goed voornemen! :D Zou toch zonde zijn. Heb jij met rijden geen last dat je bril steeds afschuift trouwens? Ik heb namelijk ook een bril, maar als ik daarmee ga rijden zit hij constant op het puntje van mn neus. Echt super irritant!

Bril past super dus dat probleem heb ik niet, loop wel risico dat hij beslaat dadelijk en dan kan ik letters nog niet lezen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:07

Fijn he die brillen! :P Ben toch blij met mn lenzen :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 10:08

Ha het klaart nu op,duimen dat het zo blijft

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:10

Ja, zou toch wel fijn zijn! Heb pas rond 13 uur afgesproken voor dat ritje te maken, dus zou wel fijn zijn als het zo blijft.

Vorig jaar hebben we ook met zulk weer een buitenritje gemaakt. Hebben we de hagelbuien zoveel mogelijk in de bosjes gestaan en met de konten ernaartoe gedraaid. Maar deed toch wel zeer := Uiteindelijk ging toen het zonnetje schijnen :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:14

haha Doet me gelijk denken aan afgelopen zomer, toen ik met een vriendin na het werk had afgesproken om een ritje richting het Lage Bergse Bos te doen. Was ook een ritje waar we een uur of 3 voor uit moesten trekken en die dag was het echt aan het stortregenen!!! Zo'n bui dat als je er alleen al naar kijkt, je direct doorweekt bent!! En dat dan 3 uur lang :') Aan het eind van de rit was ik tot op het bot toe nat, ondanks de dubbele laag regenkleding :') Moet zeggen dat dat toch nog best wel een hele leuke rit was :D Als het zulk ongelooflijk slecht weer is, wordt ik daar op de een of andere manier toch altijd vrolijk van xD

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:13

Succes met je wedstrijd Flurk

Ik ga zo ook over een uurtje richting stal.. Even lekker trainen :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 11:56

Ik zat te denken aan dat iedereen eventueel een foto naar mij toe stuurt =), zo weet ik zeker dat ik geen verkeerde foto van iemand plaats in ons nieuwe topic =).

Hoeft niet persee een foto van een persoon te zijn, mag ook van diegene zijn paard zijn =).

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:37

Flurk schreef:
Desteney_ schreef:

Niet naast piste gaan he

Nee zal vast niet gebeuren Flurk haha!

Dankjewel Andrea!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:55

WOEHOEEEE!!! Eindelijk klaar met de 7 verslagen die ik dit weekend moest schrijven!! Tijd om van het weekend te gaan genieten :') hahaha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 18:30

JIPPY weer WP erbij!!!!!
We hebben redelijk geluk met het weer gehad.
Wel was de pony niet zo super als vorige week, en 1e proef liet hij me behoorlijk zitten.
2e proef konden we het beter met elkaar vinden en reden we wp.
Nu voorlopig even geen wedstrijd, pas 3 maart weer.

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:40

GEFELICITEERD! :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 18:40

Voorlopig geen wedstrijd --> 3 maart weer. Das al over 2 weken!! :P haha

Niet meer verdwaald in je proefje vandaag? Gefeliciteerd met je puntjes! Hoever ben je nu al?

Ik heb vandaag een lekker buitenritje gemaakt samen met een vriendin van een andere stal. We vertrokken in een flinke sneeuwstorm, maar die ruilden we al snel in voor een lekker zonnetje! Daarna nog 2 korte hagelbuien te verduren gehad, maar steeds weer een zonnetje ervoor terug gekregen. We hebben in ieder geval nog even heerlijk over het zandpad kunnen crossen, dus dat was wel weer even lekker :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 19:13

Nee ben niet verkeerd gereden vandaag maar tijdens m-e van hand veranderen schrok pony van zichzelf in spiegel en stond met klap stil. We hebben nu 3 wp in totaal en zijn 4 x op wedstrijd geweest maar vandaag scheet hij zich weer helemaal leeg en in 1e proef weer problemen met r.g dus daar gaan we aan werken