Ze vond het wel gezellig geloof ik dat ze nog even dr box uit mocht! De spiegel in de bak vond ze maar wat mooi hihi, stond opeens stokstijf, maar lief snel alweer keurig mee te sjokken hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lavandula schreef:Hahaha je zal maar niets te doen hebben

wat een mooie Haf! http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... n/92_1.jpg heel erg apart zeg! Lavandula schreef:Geen idee. niets over gehoord.. Maar HM is laatst al overgenomen door een ander.. nu weer dan?!..
Mendi schreef:Ja, waar is iedereen eigenlijk? ´t is zo wel gezellig hoor, maar zou leuk zijn als er nog wat meer reacties komen
maar ook slaperig.
Mendi schreef:Ik heb maandag middag vrij genomen, logisch toch? En dinsdag hihi..
Maandag moet Mendi even langs Jurgen, dus ik zal er rond twee uur/half drie wel zijn.
ben verplicht de hele dag daar te blijven *zucht* moet met de fiets en tussen 10 uur en half 11 komt de hoefsmid en rond 4 uur worden veytons en pascals tandjes gedaan bij jurgen. En néé ik ben niet van plan om dat p*kke-eind 2 keer heen en weer te fietsen (vanuit slotermeer, oh ja voor de nieuwsgierigen onder ons doe ik er een kleine 3 kwartier over)
casjuh schreef:Als je paard is ingeënt mag je de 2e dag dan alweer rijden?! Of moet ik het rustig aan houden (ze staan ook al de hele dag in het ruinenland te spelen en te doen)
en de dag daarna beetje rustig aan doen.Wel werken,maar gewoon beetje rustig aan....beetje stap en rustig drafwerk...of klein buitenritje.Laat je paardje het aangeven,soms zijn ze beetje gammel de volgende dag.