Iriis_ schreef:Hoe heette dat ene prog. ook alweer wat jij had samantha ?
volgens mij gif movie gear.
Kan het alleen niet controleren want ik heb geen enkel fotobewerkingsprogramma sinds mijn computer gecrashed is :S
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Hoe heette dat ene prog. ook alweer wat jij had samantha ?
. Maar Dominga bijv. vind ik een prachtig paard! Alhoewel ik zelf waarschijnlijk voor een bruinkleurig paard zou gaan als ik ooit zelf een paard zal kopen. Ik vind Worlino's kleur heel mooi en die van Rox eigenlijk ook wel!
)
Liisette_ schreef:Schimmel is niet leuk ! (alleen dominga en Tristo vind ik leuk)
Hij is leuker hoe hij nu is![]()
Iriis_ schreef:Ik vind dominga echt de enige mooie schimmel, en kleine witte schimmel pony's vind ik ook altijd leuk !![]()
Ik zit altijd te kwijlen naar dominga's uitgestrekte draf
. Die moet eerst de beginselen er nog in krijgen, zoals wijken etc. Maar ik denk dat als ze Dominga wat langer rijd dat we er dan vast wel wat meer van gaan zien.Manon_S schreef:Dominga kan zo bewegen he!
Heb haar zaterdag zien lopen echt super!
Alleen zonder dekje..
Is dat niet slecht met alleen zadel?
niet als het zadel goed ligt
. Het is wel wat minder goed voor het zadel zelf. Omdat het zweet niet wordt opgenomen etc. fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:Ik vind dominga echt de enige mooie schimmel, en kleine witte schimmel pony's vind ik ook altijd leuk !![]()
Ik zit altijd te kwijlen naar dominga's uitgestrekte draf
Die heb ik echt nog nooit gezien. Heb Nicole ook nog nooit echt op Dominga zien rijden. Alleen Ingrid (zo heet ze toch? begin nu te twijfelen) en die is nog niet zo ver gevorderd. Die moet eerst de beginselen er nog in krijgen, zoals wijken etc. Maar ik denk dat als ze Dominga wat langer rijd dat we er dan vast wel wat meer van gaan zien.
Maar ik vind het zowiezo een prachtig paard om te zien! Ik zou het zonde vinden als ze nog veel lichter wordt :S.
, ze is een beetje te lief voor dominga
Mwhaha, ze heeft genoeg dagen dat Nicole der hard aan het werk zet
Echt gaaf !
, dan heb je gewoon mazzel...Manon_S schreef:Dominga kan zo bewegen he!
Alleen zonder dekje..
Liisette_ schreef:Manon_S schreef:Dominga kan zo bewegen he!
Alleen zonder dekje..
Dominga kan zeker goed bewegen !![]()
Maar volgens mij was dat omdat ze het zadel ging passen ???!
Denk ik
Mwhahaha
Manon_S schreef:OO dat zal het dan wel geweest zijn.
Daarna reed ze met een grijzig dekje...

Iriis_ schreef:Ze HEEFT eindelijk na 3 jaar haar anky zadel !Mwhahaha
![]()
Ik heb ook een keer op dominga gereden

Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Ze HEEFT eindelijk na 3 jaar haar anky zadel !Mwhahaha
![]()
Ik heb ook een keer op dominga gereden
Volgens mij had ze haar ankyzadel op ja.
Der was laatst ook een man en die stond toen bij dominga en nicole op de spuitplaats, met een ankyzadel