Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Hackie schreef:wat ik heb straks examen WISKUNDE!
Succes!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Wel raar hoor, dat Zofie er nu niet is! Normaal mest ik haar elke morgen uit, maar haar stalletje is - nadat ik haar gisteren had gemest - niet meer gebruikt. Ben helemaal uit m'n ritme
ze komt toch wel weer terug ???? en als goed is daarna met tween heb je dubbel werk
ATE schreef:oke kom eraan![]()
!!! xan schreef:winnitou schreef:Xan, Ate, Liquita, Tytje en anderen, ik kan dus maandag niet, zit dan in Doorwerth (mijn paps wordt 70 en zoonlief is vrij) en als ik tijd heb ga ik voor Xan naar Divosa in Heteren (en ook voor mijzelf)
Dus als jullie nog een bestelling hebben !!!![]()
Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi! Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
LIQUITA schreef:oke kom eraan![]()
!!![/quote]ATE schreef:Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
nou dan komen wij kijken hoor![]()
![]()

Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
meelen schreef:Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
Wel een leuk idee hoor, ik denk dat ik dat Ron ook maar voor z'n verjaardag kado doe (augustus).
xan schreef:@Ate: heb jij de taartschep ???????![]()
![]()
Ik kan niet zonder, want ik eet namelijk iedere dag TAART
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat staat in MIJN SB boek (speciale versie !)
. Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
. Shenavallie schreef:ATE schreef:
Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
nou dan komen wij kijken hoor![]()
![]()
[/quote]
[/quote]
meelen schreef:Arnold vertelde dat hij met Tjidde aan de kletter is geweest op de dijk.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
? meelen schreef:Shenavallie schreef:Mijn broer is vandaag jarig en weet je wat ik voor hem gekocht heb: een waardebon van Manege Veldt voor een privéles!!!!Hij raakt verslaafd, hij raakt verslaafd.... hi hi hi!
Wel een leuk idee hoor, ik denk dat ik dat Ron ook maar voor z'n verjaardag kado doe (augustus).
) oprichten, ha ha!
Hackie schreef:meelen schreef:Arnold vertelde dat hij met Tjidde aan de kletter is geweest op de dijk.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
Wie is Tjidde? En Arnold van Milton?