Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x

Het is geloof ik wel een Braamhof happening he? Zag op de startlijst een hoop bekenden van daar staan in ieder geval.
Maar ze hebben je vast gedwongen om mee te gaan naar de sneeuw. Tsja dan moet je wel hè. Ik begrijp het
haha Veel plezier daar Bianz! Met wie ga je? Mij lijkt een choc tea date plannen ook wel een goed voornemen voor 2012
Zei al tegen Thirz: dat móet voor oktober lukken hoor!
Ach mag ook wel op die leeftijd toch? een beetje eigenwijs zijn? Oke is een flinke rodeo wel wat overdreven natuurlijk. Ben je wel blijven zitten? Heeft ze vandaag aan de longe wel braaf der best gedaan? Hoe vaak rijd je haar nu? En wat zijn je plannen met haar voor het komende jaar?
(doe het je niet na!!) Doen S. & M. ook mee nog? Ik kom je aanmoedigen hoor! Hihi, vlieg je met een sneltreinvaart die finish over straks *uh.. Marieke? nee dat ben ik niet hoor.. daar hoor ik niet bij!*
Misschien toch ook je foto op het spandoek laten drukken.. Dan kun je er níet omheen! Zal het eens overleggen met de rest van de aanmoedig-ploeg
Wil wel droog weer hoor dit keer! Sta liever niet weer met warme choc in de zeikende regen langs de kant!
En wat schrikken van je val, gelukkig bleef Jade staan en valt de schade mee. Hopen dat je snel weer kunt trainen voor het lopen!
En hoe is het nu met haar bult?
Barbara_ schreef:Mijn middagje ging ook weer lekker...
Ik namelijk ben door Dolce het ziekenhuis in getrapt...
Ging dr eind van de middag even los longeren. Maar madam ging gelijk aan de zijkant gras eten. Dus ik zwiep met t halstertouw naar dr kont omdat ik wil dat ze gaat lopen.
Totaal geen reactie, dus nog een x zwiepen, nog geen reactie. Dus toen gaf ik dr met t touw een zwiepje tegen dr kont, nog geen reactie. Dus ik werd een beetje kwaad, zet een stap naar voren en zwiep dat touw tegen dr kont. Dolce mept vol met 2 achterbenen naar achteren en raakt mij vol op mn linkerheup (bij mn lies). Daarna zette ze het meteen op een rennen. Ik had natuurlijk behoorlijke pijn, maar was ook echt superkwaad! Dus Dolce laten rennen en keek ff naar mn broek, zie ik een hele donkere vlek. Blijkt ze dus echt een snee in mn heup te hebben getrapt en bloedde als een rund!
Dus even een zakdoekje ertussen gepropt en Dolce gepakt. Heb dr op stal gezet en kon toen al amper meer lopen. Kreeg mn linkerbeen gewoon niet vooruit.
Dolce eten gegeven en dr dekens opgedaan. Vervolgens kwam ik amper de auto in, kreeg mn been niet in de auto. Deed echt zooo veel zeer! Met heel veel moeite naar huis gereden.
Thuis dokter gebeld, maar kreeg de praktijk niet meer te pakken. HA post gebeld en die hebben gezorgd dat mn huisarts mij weer belde. En kreeg meteen te horen dat hij er gelijk aan kwam!
Dus thuis even mn rijbroek uitgewurmd, want wilde niet in mn rijbroek (vol bloed) op de huisarts wachten. Die heeft me meteen doorgestuurd naar de EHBO. Daar eerst allemaal onderzoeken en 3 röntgenfoto's gemaakt van mn heup/bekken. Naja gelukkig niets gebroken en ook zijn mn pezen niet losgescheurd van mn bekken. Heb woensdag een afspraak met de orthopeed om te kijken hoe t dan gaat. Als ik dan nog veel pijn heb is er een grote kans dat er een pees los is gescheurd/flink is beschadigd en zal ik misschien nog onder het mes moeten. Maar dat hoop ik natuurlijk niet!
Dusja... zit nu thuis met 2 krukken en flinke dosis pijnstillers...
Ik ben erbij hoor! Ben al benieuwd! En is goed, stuur jij je vrije weekenden dan even door? Dan kijk ik hoe die matchen met mijn school-zaterdagen. De zaterdagmorgen kwam het beste uit geloof ik hè. Ik heb de mails even opgezocht; reserveren tot 12 uur, daarna binnenlopen (maar dan is het wel erg druk, dus kans op geen plek). En dan een datum voor over een maand oid? Je zou denken dat ze dan nog wel een plekje voor ons hebben 
haha). Deden altijd een dobbelspel, maar na 3 jaar werden we toch wat minder enthousiast (& we ruilden achteraf alles altijd nog om
) Dus nu hebben we gewoon online lootjes getrokken met een verlanglijstje én een gedicht. Ben erg benieuwd waar iedereen mee aan komt! Verder gezellig bijkletsen, daar lekker eten, logeerkamer op zn kop zetten zodat we daar met zn 4ren kunnen slapen en daarna weer eens ouderwets met zn allen op stap in Breda
En tussendoor nog even de boeken van een vriendin in duiken. Zij studeert nu orthopedagogiek en had nog wat leuke, interessante boeken liggen. Even kijken of ik ook 1 van die boeken wil hebben 
Zou wel leuk zijn!
Mariekje22 schreef:Haha, voorlopig loop ik even niks, ben woensdag van jade gevallen. Was buiten aan het rijden, lekker draven, mevrouw struikeld, valt op dr knieën zeg maar en ik duik er zo voorover af, keihard op t asvalt! Das best hard! Gelukkig bleef ze staan en kon ik dr gelijk pakken, was vlakbij t Neerland,dus moest nog eindje naar huis! De schade valt gelukkig mee, flink blauwe heup,hand en elleboog kapot geschaafd en mn schouder heeft een flinke opdonder gehad met als gevolg héél veel spierpijn!Elke beweging doet zeer... maar verder klaag ik niet, vandaag lekker vrij, vanmiddag eens kijken of ik weer een rondje buiten kan doen met jade! Zie jullie morgen, heb er zin in! Bar weet t nog van jade toen die dolce dr leeftijd had, was ze ook enorm aan het puberen, is gelukkig allemaal goed gekomen, maar vervelend is het wel!
Thirz schreef:Voor iedereen nog een gelukkig 2012![]()
Marieke heeft al een goed voornemen; leuk dat je meedoet met de ladiesrun! Hoop idd op beter weer dan de kustmarathon van onsEn wat schrikken van je val, gelukkig bleef Jade staan en valt de schade mee. Hopen dat je snel weer kunt trainen voor het lopen!
Bar; Dolce is dus lekker aan het puberen, hoort erbij hoor. Maar moet wel een beetje leuk blijven he! Maar met die wind is Nous ook hyper-de-piep hoor en die moet dit jaar 17 wordenEn hoe is het nu met haar bult?
En we moeten idd snel ons choc-high-tea plannen; ik zal mijn vrije weekenden voor komende maanden alvast eens opzoeken![]()
Bianz; jij begint het nieuwe jaar goed met lekker een weekje skieen; lekker genieten! Ik hou me wel bezig met grappenmaker Ozzie, haha! En hoop ook voor jou dat je een gezond jaar tegemoet gaat. Al doen we nog wel af en toe een shop-dagje in Rotterdam toch?![]()
Voor mij brengt 2012 ook wat verandering; want ik ga verhuizen!! We moesten sowieso hier weg, want deze huizen worden gesloopt. Nu hebben we een leuk huisje in Grijps gevonden, wat we tijdelijk kunnen huren. Dus binnenkort een house-warming in Grijps, ok? En voor de rest zal ik wel zien wat 2012 voor leuks in petto heeft![]()
Nu ga ik ff mollen zoeken, ben heel benieuwd wie er nou eigenlijk ook alweer meedeed en daarna ga ik naar Nous en dan werken! Tot morgen allemaal
!

*schopt weer wat leven in het topic!* Barbara_ schreef:Nog 2 foto's van gisteren...
Wisten jullie dat Dolce liever Dolcilas genoemd wilt worden... (net hierna peerde ze m)