nina en robin gaan altijd in de mei dat is niks nieuws meer... presentatie ging vet poedersuiker elke keer als ik wat wou zeggen liep ik blauw aan van het hoesten in houden... daarna snel me bed in gegaan net even op me paard gereden maar na een half uur dacht ik dat ik dood zou gaan.... dus stopte ik maar paard had ook geen zin meer..... nu even wat eeten en dan snel me bed weer in... morgen weer stage als ik dan ben zo als ik nu ben word ik binnen 5 minuten naar huis gestuurt... omdat ze weten dat ik niet uit me zelf naar huis ga maar pas als ik het gebouw uit word gesleept
Aaagh Martien. echt rot voor je! maar het heerst ook heel erg! mijn moeder en zus voelen zich ook niet echt optimaal sterkte in ieder geval!!
nee ik ga ook niet in de mei vakantie!
Maris, je hebt gelijk jij BÉNT gewoon het antwoord whaha
nou en ik ben echt hopeloos!! want alles zit tegen! ik ging vandaag uit school is ff rond kijken.. en ik had al een formuliertje in gevuld voor de albert hein! nou ik kreeg een belletje dat ze geen mensen nodig hebben op de dagen die ik me had op gegeven.. maar op andere dagen kan ik niet! nou dus dat valt al af! nou en toen had ik er genoeg van dus toen ben ik bij de Bruna gaan vragen, ook geen mensen nodig! en toen ben ik naar de Plusmarkt gegaan.. ook niemand.. en toen was ik zo hopeloos dat ik ook nog is naar de dierenwinkel ben gegaan.. ook daar niemand. en toen iwlde ik het op geven.. maar toen zag ik de Kruidvat en toen heb ik daar ook gevraagt en toen heb ik daar nu in ieder gevaal weer voor de zo veelste keer iets in gevuld en nu word ik gebeld.. af wachten dus maar.. oh en ik heb ook jullie adviese opgevolgd.. ik ben nog bij de slager en bij de bakker gaan vragen en ook daar niet.. wat dat was hun eigen bedrijf ofzo en dan nemen ze niemand aan.. naja heel vaag in ieder geval! dus afwachten.. en het is ook poedersuiker want de scooter die ik had gezien die is verkocht.. precies degen die ik wilde maar die is nu dus weg!! maar volgens mij heb ik dat al verteld en toen ging ik ook nog is bij een andere winkel kijken en daar hadden ze geen vespa scooters dus ik denk dat ik maar een ander merk ga uitzoeken want ik zie ze nergens en die meneer zei ook dat ze tweedehands heel erg moeilijk te krijgen zijn naja.. heel verhaal dus ik moet nu ff eten!! whaha
Jaaa echt super jammer.. het zit me inderdaad niet mee maja.. jaa precies ik blijf volhouden nu hopen dat het bij de kruisvat ( waar ik echt never nooit kom ) wel lukt!
ohh ik dacht dat ze vaker ging whaha... laat maar dan ben vandaag thuis gebleven alleen maar spugen ik had zelfs bloed er bij omdat me hele keel kapot is... morgen ga ik wel weer naar stage maar van me stage mag dat nog niet whahah boeiend... nou ik ga even een serie kijken van 16 dvd's heerlijk alleen maar moord en misdaad... bye bye
Whinstar is dood Nan. Bloedworm.. Waarschijnlijk hebben Madeira en Maddelyn het ook, en het merrie veulen van Madeira..
Ben doet er helemaal niks aan, Colinda heeft hem daar weg gehaald en de DA gebeld maar helaas.. En nu heeft Ben nog niks van zich laten horen en wil hij Madeira verkopen én laat de andere paarden niet checken of ze ook worm hebben en nu ben ik helemaal gefrustreeeeeeerd