Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim345 schreef:ik ben vandaag langs het homobosje gereden, en idd er liep een man op hetzelfde pad als waar ik langs reed.
Die verdween via een heel smal pad de bosjes in.
Ineens duikt er vanuit het niets nog een man op die ook op hetzelfde pad loopt als ik.
Hem gepasseerd kijk ik toch nog even achterom. En ja hoor die duikt ook de bosjes in!
hahaha
kim345 schreef:ik ben vandaag langs het homobosje gereden, en idd er liep een man op hetzelfde pad als waar ik langs reed.
Die verdween via een heel smal pad de bosjes in.
Ineens duikt er vanuit het niets nog een man op die ook op hetzelfde pad loopt als ik.
Hem gepasseerd kijk ik toch nog even achterom. En ja hoor die duikt ook de bosjes in!
hahaha
Britt_Sisi schreef:Soms heb je van die dagen andrea, ik heb met autorijles meerdere malen heeel gefrustreerd (tot aan huilen toe) in de auto gezeten. soms lukt het gewoon niet en is het beter om even iets anders te doen en de volgende keer weer verder te oefenen!
Nu met mijn eigen auto heb ik bijna nooit meer problemen met dat ik er gefrustreerd inzit ofzo.
dus kop op en volgende keer beter