KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:38

Saphira1993 schreef:
dat was het springen, mijn zusje moest toen rijden tussen 2 grote paarden, terwijl lucky net 1.50m is:P
ik ga btw niet mee doen met de cross les... wat ik zelf onwijs jammer vind! maar vorig jaar was mijn paard zo gek, hij is helemaal leip van springen en heb ik hem 2 weken kreupel gehad omdat hij als een maloot de hindernissen overging... dus dat was echt zo jammer!

o, egt?? was ie op de instructieweek al kreupel? :(:)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:44

X_Michelle_X schreef:
Saphira1993 schreef:
dat was het springen, mijn zusje moest toen rijden tussen 2 grote paarden, terwijl lucky net 1.50m is:P
ik ga btw niet mee doen met de cross les... wat ik zelf onwijs jammer vind! maar vorig jaar was mijn paard zo gek, hij is helemaal leip van springen en heb ik hem 2 weken kreupel gehad omdat hij als een maloot de hindernissen overging... dus dat was echt zo jammer!

hmm, was het de einigste kleine bij die spring clinic?? :+ :)*

ik denk namelijk daty ik t weer een beetje kan herinneren :D
in mijn hoofd was t een witte (whaha, tja, alles in mijn hoofd is blijkbaar zwart (dexter's paard) en dan dacht ik zeker een witte kleine :') ) , daarom weet ik t niet zeker ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:44

Saphira1993 schreef:

Dat is balen...

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:47

hij was kreupel na de cross les, en dat was de donderdag op knhs...
nee ik dacht danique en dit had een witte! lucky is echt een valkje (thuis wordt ie genoemd goudhaantje:P)
ja en hij is zo verschrikkelijk sterk dan en met lucky vond ik het crossen altijd heel erg leuk! dus misschien als ik geluk heb en mijn zusje heeft de dag van mijn cross les buitenrit ofzo dat ik met lucky mee cross! maar fair play mag niet meer crossen!
dat wordt mijn dood! haha die trappen, wou die in 1x nemen....

X_Michelle_X

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:51

Ja, klopt, danique kende ik al via bokt :D
O, dan zat je zusje nog op z'n nek!! heb daar zooo om gelachen, ze kon ze de oren pakken, zo zat ze in t midden van z'n nek!! bleef wel heel goed zitten +:)+

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:52

ja idd! ach ja,, lucky is een boef maar doet wel zijn uiterste best! maar wat spring je eigenlijk of spring je niet?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:52

Saphira1993 schreef:
hij was kreupel na de cross les, en dat was de donderdag op knhs...
nee ik dacht danique en dit had een witte! lucky is echt een valkje (thuis wordt ie genoemd goudhaantje:P)
ja en hij is zo verschrikkelijk sterk dan en met lucky vond ik het crossen altijd heel erg leuk! dus misschien als ik geluk heb en mijn zusje heeft de dag van mijn cross les buitenrit ofzo dat ik met lucky mee cross! maar fair play mag niet meer crossen!
dat wordt mijn dood! haha die trappen, wou die in 1x nemen....

ik vond t crossen aan t begin ook vet eng, maar paard vond t leuk en deed erg goed d'r best, waardoor ik t ook leuk begon te vinden :D ben benieuwd naar het nieuwe terrein :D

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:56

is er een nieuw terrein? :oo wist ik niet eens! :+ ik vond het crossen niet eng, met lucky wilde ik ook graag wedstrijden crossen maar mijn moeder zei altijd, als je je paard echt kapot wil rijden moet je gaan crossen en aangezien het mijn moeders paarden zijn... werd er niet wedstrijden gecrosst.... ;( jammer want dat wilde ik met lucky wel! maar goed, misschien als we nu uitstappen over de stiple en als ie gewoon alle les braaf is en niet zo wild als vorig jaar, misschien dat ik dan bij draai maar voorlopig niet! haha maar spring je ook wedstrijden??

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:57

Saphira1993 schreef:
ja idd! ach ja,, lucky is een boef maar doet wel zijn uiterste best! maar wat spring je eigenlijk of spring je niet?

nou ik heb een x 1m losse hindernis, stijltje gesprongen en heb vorigjaar springles gehad, waar we parcourtjes van 70\80 en soms enkele hindernis van 90cm er tussen. maar springen is verder niet voor ons weggelegd, paard word heet, ik vind t snel erg hoog, vind t afentoe voor de afwisseling leuk, maar die instructeur is verhuisd ofzo, en daar vond ik het leuk en was t niet zo duur (moest t zelf betalen :o ) en nu hij weg is ben ik er ook mee gestopt, spring nu afentoe emmerhoogte, zonder zadel enzo, maar niet hoger meer.. nu ik geen les meer heb, durf ik ook niet goed meer.. op instructie week ga ik wel meedoen, maar tot op een hoogte dat ik t nog durf en t goed gaat, als ik zelf twijfel over de hoogte, stop ik en mogen jullie natuurlijk wel hoger gaan! maar ik ga geen risico's nemen, want als ik twijfel, doet dat mijn paard natuurlijk ook geen goed.
vorig jaar gingen we wel heel laag hoor! toen was denk 40 of 50 cm max. omdat 1 van de 5 nog nooit had gesprongen met dat paard en 1 werd t paard erg druk.. maarjaaaaaa..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:01

Wajoo wat gaan we snel,
Ik heb er echt zoon zin in ik kan niet wachten tot kamp:D wie gaan eer allemaal op zondag?

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:01

oke,, tsja wel jammer?! haha ja toen wij op zoek gingen naar een paard moest het van mij kunnen springen en van mijn moeder moest ie dressuren, uiteindelijk is het een allround gefokt paard, meer springrichting op, die alleen had gesprongen en geen pas kon wijken! nu 1 jaar later, ben ik van de B tot de M en heb de punten voor de M2! en dan heb ik alle klasses min. 18 punten gehad! de L1 helemaal uitgereden, en dat moet ik eigenlijk ook in de M1 van mijn moeder... omdat ze vind dat het anders allemaal te vrijblijvend wordt en hij het zelf ook moet kunnen verwerken.
maarja dan weer is een springparcours springen voor de verandering:P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:02

Saphira1993 schreef:
is er een nieuw terrein? :oo wist ik niet eens! :+ ik vond het crossen niet eng, met lucky wilde ik ook graag wedstrijden crossen maar mijn moeder zei altijd, als je je paard echt kapot wil rijden moet je gaan crossen en aangezien het mijn moeders paarden zijn... werd er niet wedstrijden gecrosst.... ;( jammer want dat wilde ik met lucky wel! maar goed, misschien als we nu uitstappen over de stiple en als ie gewoon alle les braaf is en niet zo wild als vorig jaar, misschien dat ik dan bij draai maar voorlopig niet! haha maar spring je ook wedstrijden??

ja, er zou een nieuw cross terrein komen, maar heb helaas nogg een foto's ervan gezien...
cross is leuk, je kan alleen die dingen nemen die goed voelen, ik ga heeel veel door de waterbak, paard vond t eerst eng, maar later zag je d'r gewoon genieten :D piano ding (trappetje) ging goed :D vind alleen die hindernissen op t bergje en in dat water eng :+ omdat je berg op gaat en dan ook nog springen.. en bergje af, en dan ook nog springen... dat vond ik egt het engste.. ook omdat mijn paard nogwel eens lomp kan zijn :+

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:02

lovestimba schreef:
Wajoo wat gaan we snel,
Ik heb er echt zoon zin in ik kan niet wachten tot kamp:D wie gaan eer allemaal op zondag?

zondag??

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:09

maar ik moet zo werken en als ik terug kom van mijn werk, viertal rijden, dus ik ga maar eens de trailer inpakken en de stallen schoonmaken...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:11

Saphira1993 schreef:
oke,, tsja wel jammer?! haha ja toen wij op zoek gingen naar een paard moest het van mij kunnen springen en van mijn moeder moest ie dressuren, uiteindelijk is het een allround gefokt paard, meer springrichting op, die alleen had gesprongen en geen pas kon wijken! nu 1 jaar later, ben ik van de B tot de M en heb de punten voor de M2! en dan heb ik alle klasses min. 18 punten gehad! de L1 helemaal uitgereden, en dat moet ik eigenlijk ook in de M1 van mijn moeder... omdat ze vind dat het anders allemaal te vrijblijvend wordt en hij het zelf ook moet kunnen verwerken.
maarja dan weer is een springparcours springen voor de verandering:P

Luek joh!!
Wij wilde alleen maar recreatief rijden toen we d'r kochten...
ik was 7 en we wilden eigenlijk een grote pony van een jaar of 8, omdat mijn moeder er dan ook nog op kon en wij ook..
Na veel paarden gezien te hebben, kwamen we bij haar, ik was meteen verliefd, toen ik d'r zag.. t was een paard van 3 jaar oud :') eerst werd is voor ons gereden (paard was pas kort zadelmak) daarna mocht ik erop, toen zij de manege eigenaar datt ik ook wel kon draven, dus ik zet d;r in draf, helemaal trots natuurlijk, want had nog nooit op een paard van 3 jaar gereden :D Toen ook in galop gezet (want t voelde goed aan, ik durfde het en wilde moeders laten zien dat ik goed met Stjarna overweg kon) , moeders vreesde voor mijn leven :+ ik genoot met volle tuigen.. toen moeders erop.. toen ik maar zeuren en zeuren en paar dagen later stond ze thuis :D :D :D NOOOIT ook maar een moment spijt gehad :D en paardlief staat tot heden nog vrolijk en blij bij ons in de wei :+ haha (klinkt leuk hea?!). Deze lieferd gaat noooooiiitt meer weg :):) <3 wij zijn ook de klasses door gevlogen, maar blijven nu hangen in de M2 :+

weer wat dagen later kregen we d'r ook een pony bij (was toen 28 jaarr en zou eigenlijk afgemaakt worden omdat ze niet meer in de lessen mee kon lopen) bij ons is ze in vrijheid en vreugde op 33jarige leeftijd ingeslapen, omdat ze gewoon egt op was |( was in 2008, mis 'r nog steeds, maar weet dast ze t goed heeft gehad en dat t beter is zo :j .

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:12

Saphira1993 schreef:
lovestimba schreef:
Wajoo wat gaan we snel,

zondag??

ik wel en babet ook. dan kan paardlief alvast een nachtje wennen (kost geloof ik 15 euro extra..) en nemen wij een hotelletje..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:12

Saphira1993 schreef:
maar ik moet zo werken en als ik terug kom van mijn werk, viertal rijden, dus ik ga maar eens de trailer inpakken en de stallen schoonmaken...

werkse en veel plezier!
Ik heb vanaaf wedstrijd ga nu paaardlief maar ff schoonmaken :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:13

Saphira jou zusje heet dan zeker Ilonka :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:23

Ik heb suikerspin :D :D

Mijn ouders hadden meegenomen van de kermis, want het is paardenmarkt op dorp.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:24

Elise95 schreef:
Ik heb suikerspin :D :D

Mijn ouders hadden meegenomen van de kermis, want het is paardenmarkt op dorp.

waar jij heen wilde ;)
ik ga nu echt, sms me maar als je je verveelt, arme elise <3 :(:)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:24

Ja idd, maar ik moet met m'n voet omhoog. Nu kan ik niet ringsteken :(

Okej is goed hoor. Ben huiswerk maken :j

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:25

Elise95 schreef:
Ja idd, maar ik moet met m'n voet omhoog. Nu kan ik niet ringsteken :(

Okej is goed hoor. Ben huiswerk maken :j

hoe had je trouwens geslapen??
:(:)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:29

Gewoon het matras opgehoogd. Maar het doet nu geen pijn meer hoor ;).

Had vanacht van 11 tot 10 geslapen, dus aan slaap geen gebrek :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:38

Elise95 schreef:
Gewoon het matras opgehoogd. Maar het doet nu geen pijn meer hoor ;).

Had vanacht van 11 tot 10 geslapen, dus aan slaap geen gebrek :')

mooizoo :D ga tog maar eerst ff douche, en daarna paard doen ;)
:wave:

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:48

Doeiii :)