Saphira1993 schreef:oke,, tsja wel jammer?! haha ja toen wij op zoek gingen naar een paard moest het van mij kunnen springen en van mijn moeder moest ie dressuren, uiteindelijk is het een allround gefokt paard, meer springrichting op, die alleen had gesprongen en geen pas kon wijken! nu 1 jaar later, ben ik van de B tot de M en heb de punten voor de M2! en dan heb ik alle klasses min. 18 punten gehad! de L1 helemaal uitgereden, en dat moet ik eigenlijk ook in de M1 van mijn moeder... omdat ze vind dat het anders allemaal te vrijblijvend wordt en hij het zelf ook moet kunnen verwerken.
maarja dan weer is een springparcours springen voor de verandering:P
Luek joh!!
Wij wilde alleen maar recreatief rijden toen we d'r kochten...
ik was 7 en we wilden eigenlijk een grote pony van een jaar of 8, omdat mijn moeder er dan ook nog op kon en wij ook..
Na veel paarden gezien te hebben, kwamen we bij haar, ik was meteen verliefd, toen ik d'r zag.. t was een paard van 3 jaar oud
eerst werd is voor ons gereden (paard was pas kort zadelmak) daarna mocht ik erop, toen zij de manege eigenaar datt ik ook wel kon draven, dus ik zet d;r in draf, helemaal trots natuurlijk, want had nog nooit op een paard van 3 jaar gereden
Toen ook in galop gezet (want t voelde goed aan, ik durfde het en wilde moeders laten zien dat ik goed met Stjarna overweg kon) , moeders vreesde voor mijn leven
ik genoot met volle tuigen.. toen moeders erop.. toen ik maar zeuren en zeuren en paar dagen later stond ze thuis
NOOOIT ook maar een moment spijt gehad
en paardlief staat tot heden nog vrolijk en blij bij ons in de wei
haha (klinkt leuk hea?!). Deze lieferd gaat noooooiiitt meer weg
wij zijn ook de klasses door gevlogen, maar blijven nu hangen in de M2 
weer wat dagen later kregen we d'r ook een pony bij (was toen 28 jaarr en zou eigenlijk afgemaakt worden omdat ze niet meer in de lessen mee kon lopen) bij ons is ze in vrijheid en vreugde op 33jarige leeftijd ingeslapen, omdat ze gewoon egt op was
was in 2008, mis 'r nog steeds, maar weet dast ze t goed heeft gehad en dat t beter is zo
.