Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:leuk hoor nicol. dacht alleen dat jullie beide te paard gingen haha,
het werd een stale ros.
hahha. mntj schreef:leuk hoor nicol. dacht alleen dat jullie beide te paard gingen haha,
het werd een stale ros.
Nicole1995 schreef:Wil je niet met Maisie?
Hoe gaat het verder met j Shen,heb je zo`n tijd niet gesproken.
Maisie stopt het liefst voor elk plukje gras, ha ha!
De kleindochter van Oege rijdt veel op Maisie, die is er helemaal gek mee!
. Als ik morgenavond nog puf heb (moet het weekend werken) kom ik je misschien wel ff aanmoedigen
.
.
). 
LIQUITA schreef:Wat hoor ik Jo!!! Ga je morgen mee doen aan de onderlinge??? Niet ff vertellen he. Als ik morgenavond nog puf heb (moet het weekend werken) kom ik je misschien wel ff aanmoedigen
.
Ik ga zo voor het eerst, na een lange tijd weer eens lessen. Ik ben heel benieuwd, toch ook wel een beetje spannend. Erna was zo vertrouwd.
. LIQUITA schreef:Wat hoor ik Jo!!! Ga je morgen mee doen aan de onderlinge??? Niet ff vertellen he. Als ik morgenavond nog puf heb (moet het weekend werken) kom ik je misschien wel ff aanmoedigen
.
Ik ga zo voor het eerst, na een lange tijd weer eens lessen. Ik ben heel benieuwd, toch ook wel een beetje spannend. Erna was zo vertrouwd.